Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 187883

Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže // Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva / Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko (ur.).
Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 113-122 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 187883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže
(Maeketing and the Territorial Distribution of Retail Network)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva / Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko - Split : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004, 113-122

Skup
XVIII. kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.11.2003. - 25.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
logistika; distribucijski sustav; maloprodjni sustav; prostorni razmještaj prodavaonica; GIS
(Logistics; Distribution System; Retailing System; Territorial Distribution of Retailing Network; GIS)

Sažetak
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija dramatično mijenja oblike pojedinih tržišta, unoseći radikalne promjene u logistiku proizvodnje i distribucije. Promjene u oblikovanju distribucijskih sustava odražavaju se i na promjene u maloprodajnim sustavima, osobito na prostorni razmještaj prodavaonica. U radu se posebno razmatraju marketinški i logistički aspekti prostornog razmještaja prodavaonica te uloga GIS-a u istraživanju lokacije maloprodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010013
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže // Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva / Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko (ur.).
Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 113-122 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (2004) Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže. U: Radić, T. & Vlahović, D. (ur.)Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {113-122}, keywords = {logistika, distribucijski sustav, maloprodjni sustav, prostorni razmje\v{s}taj prodavaonica, GIS}, title = {Marketing i prostorni razmje\v{s}taj maloprodajne mre\v{z}e}, keyword = {logistika, distribucijski sustav, maloprodjni sustav, prostorni razmje\v{s}taj prodavaonica, GIS}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {113-122}, keywords = {Logistics, Distribution System, Retailing System, Territorial Distribution of Retailing Network, GIS}, title = {Maeketing and the Territorial Distribution of Retail Network}, keyword = {Logistics, Distribution System, Retailing System, Territorial Distribution of Retailing Network, GIS}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font