Pregled bibliografske jedinice broj: 187883
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže // Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva / Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko (ur.).
Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 113-122 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 187883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže
(Maeketing and the Territorial Distribution of Retail Network)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva
/ Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko - Split : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004, 113-122
Skup
XVIII. kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.11.2003. - 25.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
logistika; distribucijski sustav; maloprodjni sustav; prostorni razmještaj prodavaonica; GIS
(Logistics; Distribution System; Retailing System; Territorial Distribution of Retailing Network; GIS)
Sažetak
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija dramatično mijenja oblike pojedinih tržišta, unoseći radikalne promjene u logistiku proizvodnje i distribucije. Promjene u oblikovanju distribucijskih sustava odražavaju se i na promjene u maloprodajnim sustavima, osobito na prostorni razmještaj prodavaonica. U radu se posebno razmatraju marketinški i logistički aspekti prostornog razmještaja prodavaonica te uloga GIS-a u istraživanju lokacije maloprodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek