Pregled bibliografske jedinice broj: 187617
Organization Culture in Croatian Hospitality
Organization Culture in Croatian Hospitality // Ekonomické rozhľady, XXXII (2003), 75-86 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 187617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organization Culture in Croatian Hospitality
Autori
Cerović, Zdenko
Izvornik
Ekonomické rozhľady (0323-262X) XXXII
(2003);
75-86
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
organizacija; kultura
(organization; culture)
Sažetak
Autor iznosi poglede i rezultate istraživanja analize okruženaj hotelskog poduzeća posebno u uvjetima tranzicijskih procesa koji vladaju u hrvatskom gospodarstvu. Organizacijska kultura kao dio unutarnjeg okruženja hotelskog poduzeća skup je sveobuhvatnih veza i odnosa često nemjerljivih i teško kvantificiranih odnosa koji određuju razinu uspješnosti menadžmenta koji vodi neko hotelsko poduzeće. Odnosi među ljudima, skup odnosa, kultura uposlenih, razina sezonske radne snage, stečena znanja i vještine iz neverbalnih komunikacija, image koji je stečen na tržištu radne snage i na ostalim tržiština ulaznih elemenata stvaranja usluge, razina stečenih ugleda i image koji poduzeće odnosno hotel ima na turističkom tržištu dio su sveobuhvatnih čimbenika koji određuju karakter unutarnjeg okruženja hotelskog poduzeća i položaj i ugleda koji ima menadžment koji i provodi i kreira unutarnje okruženje tj organizacijsku kulturu.
Izvorni jezik
Engleski