Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 187534

ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem


Lamza-Maronić, Maja
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem // Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 21-30 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 187534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem
(ECR - Concept as an Instrument in Managing the Value Chain)

Autori
Lamza-Maronić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004, 21-30

Skup
Četvrti znanstveni kolokvij "Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.10.2004

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Efficient Consumer Response (ECR); Supply Chain Management (SCM); Category management (CM); Republika Hrvatska
(Efficient Consumer Response (ECR); Supply Chain management (SCM); Category management (CM); Republic of Croatia)

Sažetak
Razvojem informacijskih tehnologija omogućena je promjena strategijskih opcija maloprodajnoga poduzeća ju smislu vođenja "hibridne" strategije na temelju koncepcije ECR (Efficient Consumer Response). Time se pokazuje da su prevladana dosadašnja teorijska Porterova polazišta za pribavljanje konkurentskih prednosti na temelju vodstva u troškovima, odnosno cijenama, ili na temelju diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Naime, može se djelovati dvojako istodobno: uvođenjem učinkovitih logističkih sustava (što odgovara strategiji vođe u troškovima) i dosljednim planiranjem asortimana u smislu vrijednosti za potrošače (Customer Value), što pripada strategiji diferencijacije. S obzirom na otvorenost hrvatskoga gospodarstva i ulazak velikih svjetskih maloprodajnih lanaca, izučavanje koncepta ECR-a neophodo je i za hrvatske gospodarske subjekte.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010013

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lamza-Maronić, Maja
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem // Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 21-30 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lamza-Maronić, M. (2004) ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem. U: Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (ur.)Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije.
@article{article, author = {Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {21-30}, keywords = {Efficient Consumer Response (ECR), Supply Chain Management (SCM), Category management (CM), Republika Hrvatska}, title = {ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem}, keyword = {Efficient Consumer Response (ECR), Supply Chain Management (SCM), Category management (CM), Republika Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {21-30}, keywords = {Efficient Consumer Response (ECR), Supply Chain management (SCM), Category management (CM), Republic of Croatia}, title = {ECR - Concept as an Instrument in Managing the Value Chain}, keyword = {Efficient Consumer Response (ECR), Supply Chain management (SCM), Category management (CM), Republic of Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font