Pregled bibliografske jedinice broj: 187534
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem // Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 21-30 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 187534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem
(ECR - Concept as an Instrument in Managing the Value Chain)
Autori
Lamza-Maronić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004, 21-30
Skup
Četvrti znanstveni kolokvij "Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Efficient Consumer Response (ECR); Supply Chain Management (SCM); Category management (CM); Republika Hrvatska
(Efficient Consumer Response (ECR); Supply Chain management (SCM); Category management (CM); Republic of Croatia)
Sažetak
Razvojem informacijskih tehnologija omogućena je promjena strategijskih opcija maloprodajnoga poduzeća ju smislu vođenja "hibridne" strategije na temelju koncepcije ECR (Efficient Consumer Response). Time se pokazuje da su prevladana dosadašnja teorijska Porterova polazišta za pribavljanje konkurentskih prednosti na temelju vodstva u troškovima, odnosno cijenama, ili na temelju diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Naime, može se djelovati dvojako istodobno: uvođenjem učinkovitih logističkih sustava (što odgovara strategiji vođe u troškovima) i dosljednim planiranjem asortimana u smislu vrijednosti za potrošače (Customer Value), što pripada strategiji diferencijacije. S obzirom na otvorenost hrvatskoga gospodarstva i ulazak velikih svjetskih maloprodajnih lanaca, izučavanje koncepta ECR-a neophodo je i za hrvatske gospodarske subjekte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA