Pregled bibliografske jedinice broj: 187531
Tržišna logistika, vertikalni marketing i hrvatsko gospodarstvo
Tržišna logistika, vertikalni marketing i hrvatsko gospodarstvo // Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 1-18 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 187531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna logistika, vertikalni marketing i hrvatsko gospodarstvo
(Market Logistic, Vertical Marketing and Croatians Economy)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije
/ - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004, 1-18
Skup
Četvrti znanstveni kolokvij "Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacija"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
distribucija; vertikalni marketing; marketinški kanali; menadžment; Republika Hrvatska
(distribution; vertical marketing; marketing channels; management; Republic of Croatia)
Sažetak
Teorijsko razmatranje vertikalnoga marketinga ima svoje ishodište u izučavanju kanala marketinga koji su bili predmetom istraživačke aktivnosti određenih škola u marketinškoj znanosti. U suvremenijim uvjetima na razvoj vertikalnoga marketinga utjecao je razvoj samoga menadžmenta, unutar kojega se pojavila ideja o optimizaciji marketinških tokova i kanala. U današnjim se okolnostima često ističe da su povećana razina zahtjeva potrošača, rastuća dinamika konkurencije i koncentracije i na strani trgovine i na strani proizvođača, te ubrzanje tehnoloških promjena razlozi za turbulentnost okružja gospodarskih subjekata. Da bi odgovorila time povećanim zahtjevima, današnja su poduzeća prisiljena otkrivati mogućnosti povišenja efektivnosti i efikasnosti na temelju novih koncepcija vertikalnoga marketinga (npr. ECR-a). Te su mogućnosti jedini način i za održanje i razvoj domicilnih maloprodavača i proizvođača u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA