Pregled bibliografske jedinice broj: 187187
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre // Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja / Ilić, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2005. str. 329-340 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 187187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre
(Commodified rural space: Re-imagining Istria)
Autori
Lukić, Aleksandar ; Zupanc, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja
/ Ilić, Milan - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2005, 329-340
Skup
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2002. - 30.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ruralni turizam; marketing prostora; socio-semiotika; simbolizam; baština; identitet; Istra; Hrvatska
(rural tourism; place marketing; socio-semiotics; Istria; simbolism; heritage; identity; Istria; Croatia)
Sažetak
Rad se bavi pitanjem kakva je slika ruralne Istre kao turističkog proizvoda jedinstvenog identiteta. Ujedno, to je pokušaj odgovora na rastuću potrebu empirijskih istraživanja o novim značenjima koja se pridodaju ruralnim prostorima i njihovim "novim" identitetima. Kritički se interpretiraju oblici, sadržaji i znakovi korišteni za stvaranje i prezentaciju ruralne Istre. Analiza je temeljena na socio-semiotici kao dijelu kulturnih studija identiteta i percepcije. Korišteni su besplatni promotivni turistički materijali koji svojim sadržajem obuhvaćaju ruralni prostor Istre. U zaključku se ističe da je unutrašnja Istra konceptom turističko-geografskog marketinga oblikovana u sliku "idiličnog ruralno-urbanog mozaika sjećanja".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija