Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 187187

Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre


Lukić, Aleksandar; Zupanc, Ivan
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre // Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja / Ilić, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2005. str. 329-340 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 187187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre
(Commodified rural space: Re-imagining Istria)

Autori
Lukić, Aleksandar ; Zupanc, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja / Ilić, Milan - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2005, 329-340

Skup
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2002. - 30.11.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
ruralni turizam; marketing prostora; socio-semiotika; simbolizam; baština; identitet; Istra; Hrvatska
(rural tourism; place marketing; socio-semiotics; Istria; simbolism; heritage; identity; Istria; Croatia)

Sažetak
Rad se bavi pitanjem kakva je slika ruralne Istre kao turističkog proizvoda jedinstvenog identiteta. Ujedno, to je pokušaj odgovora na rastuću potrebu empirijskih istraživanja o novim značenjima koja se pridodaju ruralnim prostorima i njihovim "novim" identitetima. Kritički se interpretiraju oblici, sadržaji i znakovi korišteni za stvaranje i prezentaciju ruralne Istre. Analiza je temeljena na socio-semiotici kao dijelu kulturnih studija identiteta i percepcije. Korišteni su besplatni promotivni turistički materijali koji svojim sadržajem obuhvaćaju ruralni prostor Istre. U zaključku se ističe da je unutrašnja Istra konceptom turističko-geografskog marketinga oblikovana u sliku "idiličnog ruralno-urbanog mozaika sjećanja".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119554

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Zupanc (autor)

Avatar Url Aleksandar Lukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukić, Aleksandar; Zupanc, Ivan
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre // Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja / Ilić, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2005. str. 329-340 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lukić, A. & Zupanc, I. (2005) Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre. U: Ilić, M. (ur.)Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja.
@article{article, author = {Luki\'{c}, Aleksandar and Zupanc, Ivan}, editor = {Ili\'{c}, M.}, year = {2005}, pages = {329-340}, keywords = {ruralni turizam, marketing prostora, socio-semiotika, simbolizam, ba\v{s}tina, identitet, Istra, Hrvatska}, title = {Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutra\v{s}nje Istre}, keyword = {ruralni turizam, marketing prostora, socio-semiotika, simbolizam, ba\v{s}tina, identitet, Istra, Hrvatska}, publisher = {Hrvatsko geografsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luki\'{c}, Aleksandar and Zupanc, Ivan}, editor = {Ili\'{c}, M.}, year = {2005}, pages = {329-340}, keywords = {rural tourism, place marketing, socio-semiotics, Istria, simbolism, heritage, identity, Istria, Croatia}, title = {Commodified rural space: Re-imagining Istria}, keyword = {rural tourism, place marketing, socio-semiotics, Istria, simbolism, heritage, identity, Istria, Croatia}, publisher = {Hrvatsko geografsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font