Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 185955

Razvoj buducih oblika trgovine na malo


Segetlija, Zdenko
Razvoj buducih oblika trgovine na malo // Suvremena trgovina, 29 (2004), 6; 170-173 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 185955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj buducih oblika trgovine na malo
(The Development of future Retail Types)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 29 (2004), 6; 170-173

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
poslovna strategija; oblik maloprodajne poslovne jedinice; marketing trgovine; e - razmjena
(Business Strategy; Retail Trade Business Unit; Trade Marketing; e - Commerce)

Sažetak
U radu se iznose teze o budućnosti trgovine u razvijenim tržišnim gospodarstvima Europe, na temelju kojih bi trebalo procijeniti situaciju i budući razvoj maloprodajnih oblika u Republici Hrvatskoj. Svrha bi rada bila uočavanje potrebe konkretnijih istraživanja za potrebe razvojnih stzrategija hrvatskih gospodarskih subjekata koji se bave trgovinom i ukazivanje na strategijsku važnost izučavanja budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Razvoj buducih oblika trgovine na malo // Suvremena trgovina, 29 (2004), 6; 170-173 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Segetlija, Z. (2004) Razvoj buducih oblika trgovine na malo. Suvremena trgovina, 29 (6), 170-173.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2004}, pages = {170-173}, keywords = {poslovna strategija, oblik maloprodajne poslovne jedinice, marketing trgovine, e - razmjena}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {29}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Razvoj buducih oblika trgovine na malo}, keyword = {poslovna strategija, oblik maloprodajne poslovne jedinice, marketing trgovine, e - razmjena} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2004}, pages = {170-173}, keywords = {Business Strategy, Retail Trade Business Unit, Trade Marketing, e - Commerce}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {29}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {The Development of future Retail Types}, keyword = {Business Strategy, Retail Trade Business Unit, Trade Marketing, e - Commerce} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font