Pregled bibliografske jedinice broj: 185862
Voditi, a biti vođen! Položaj i ovlasti voditelja knjižnica visokih učilišta
Voditi, a biti vođen! Položaj i ovlasti voditelja knjižnica visokih učilišta // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 45 (2002), 3-4; 75-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 185862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Voditi, a biti vođen! Položaj i ovlasti voditelja
knjižnica visokih učilišta
(To manage or to be managed! Position and
responsibilities of the academic head librarians)
Autori
Petrak, Jelka ; Markulin, Helena
Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 45
(2002), 3-4;
75-82
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
knjižnice visokih učilišta ; voditelj knjižnice ; odnosi knjižnica-matična ustanova
(academic libraries ; head librarians ; library/parent institution relations)
Sažetak
Promjene u strukturi i metodama visokoškolske izobrazbe uvjetuju i promjene u radu knjižnica koje djeluju u sustavu sveučilišta. Upravljati knjižnicom postaje zahtjevna i odgovorna zadaća u kojoj je nužna suradnja onih koji upravljaju knjižnicom i onih koji upravljaju visokim učilištem. Radi stjecanja uvida u položaj i ovlasti voditelja knjižnica na hrvatskim visokim učilištima, anketa je upućena voditeljima 18 knjižnica koje djeluju u područjima prirodnih, tehničkih, medicinskih, društvenih i humanističkih visokih učilišta na sva četiti hrvatska sveučilišta. Rezultati ankete ukazali su na raznolik položaj visokoškolskih knjižnica u ustrojstvu matične ustanove, iz čega proizlazi i različitost ovlasti i odgovornosti njihovih voditelja. Poželjni partnerski odnosi matične ustanove i knjižnice, s aspekta voditelja teško su ostvarivi, jer se upravljanje znanjem i informacijama u upravljačkoj strukturi još ne percipira kao neizostavni element ukupnog uspješnog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb