Pregled bibliografske jedinice broj: 185725
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike. Zagreb: Udruga roditelja Korak po korak, 1998 (ostalo)
CROSBI ID: 185725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike
(I Bet You Can..: Psychological Aspects of Initial Teaching of Mathematics)
Autori
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna
Izdavač
Udruga roditelja Korak po korak
Grad
Zagreb
Godina
1998
Stranica
85
ISBN
953-97494-1-7
Ključne riječi
matematika; matematički zadaci; podučavanje; djeca
(mathematics; mathematical problems; teaching; children)
Sažetak
Uvod: Ta teška matematika - psihološki činitelji učenja matematike ; Kad prsti više nisu dovoljni - kognitivni aspekti zbrajanja i oduzimanja ; Kad podijelim imat ću više - kognitivni aspekti množenja i dijeljenja ; Zašto djeca ne vole bazene koji se pune i prazne - teškoće u rješavanju problemskih zadataka
Izvorni jezik
Hrvatski