Pregled bibliografske jedinice broj: 185185
Okosnice infrastrukturne podrške informatičkom obrazovanju u Hrvatskoj
Okosnice infrastrukturne podrške informatičkom obrazovanju u Hrvatskoj // Okrugli stol o STRATEGIJI RAZVOJA INFORMATIČKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, Info99, Zagrebački Velesajam
Zagreb, Hrvatska, 1999. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 185185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okosnice infrastrukturne podrške informatičkom obrazovanju u Hrvatskoj
(Fundamentals for infrastructure of information education in Croatia)
Autori
Papeš, Zlatko ; Kirinić Papeš, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Skup
Okrugli stol o STRATEGIJI RAZVOJA INFORMATIČKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, Info99, Zagrebački Velesajam
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
informacijske komunikacijske tehnike; ICT u sve predmete; kreativno korištenje informacijskih tehnika
(information and communication techniques; ICT in all school subjects; creative using of information techniques)
Sažetak
SAŽETAK (PRIJEDLOG TEKSTA ZA ZAKLJUČKE): 1. informatička edukacija i edukacija korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnika - razvojni prioritet društva 2. infrastrukturna podrška (zajednički laboratorij za praćenje, ispitivanje i izbor novih nastavnih tehnologija - linux ili NT učionički serveri?, web-kiosci, razvoj i podrška školskih odnosno fakultetskih laboratorija za predstavljanje znanja, nastavničke diskusijske grupa) 3. zaštita struke i stručnosti (tko smije poučavati, tko surađvati...) 4. materijalni položaj i kadrovska struktura informatičkih kadrova u školama i fakultetima 5. kako uvoditi korištenje suvremenim informacijskim i komunikacijskim tehnikama u SVE predmete 6. stvaralačko korištenje informacijskim i komunikacijskim tehnikama kolegij u svim nastavničkim i mnogim nenastavničkim studijima 7. kako razvijati intrapredmetnost 8. kako transformirati nastavu materinjeg jezika u nastavu infomacijske i komunikacijske kulture 9. kako informatizirati nastavu matematike 10. kako omogućiti korištenje komercijalnih, a kako nekomercijalnih načina i programa za daljinsku edukaciju školama i fakultetima 11. kako kvalitetnije a neopteretno uključivati roditelje u praćenje uspjeha i školskog procesa 12. kako distribuirati obveznu literaturu elektronskim putem
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti