Pregled bibliografske jedinice broj: 184997
Uporaba portfolio modela u određivanju strategije poduzeća
Uporaba portfolio modela u određivanju strategije poduzeća // Računovodstvo i financije, 5 (1997), 90-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 184997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba portfolio modela u određivanju strategije poduzeća
(The use of portfolio models to determine company strategy)
Autori
Bečić, Emira
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 5
(1997);
90-100
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
portfolio management; portfolio modeli; portfolio proizvoda; strategija poduzeća
(portfolio management; portfolio models; portfolio of products; corporate strategy)
Sažetak
Danas u svijetu brojne diversificirane organizacije (male, srednje i velike) u svijetu rabe različite modele portfolija proizvoda. Analize pokazuju da se stalno razvijaju bilo modificirani bilo novi modeli portfolija proizvoda kao rezultata razvoja portfolio pristupa u upravljanju poduzećem. Prikazani modeli u ovom radu pripadaju u skupinu tzv. standardiziranih modela portfolija proizvoda. Modeli se razlikuju jedan od drugoga u odabiru varijabli kojima se očituju mogućnosti neke organizacije. Predočeni modeli (BCG, McKinsey/GE, Schell model, ADL model) ukazuju da je valjanost strateških zaključaka određena prije svega ciljevima organizacije i specifičnim čimbenicima za svaku konkretnu organizaciju u danoj poslovnoj situaciji. Svaka organizacija zato identificira i razvija vlastito rangiranje potencijala uspjeha kao učinkovit međuodnos poduzeće/okruženje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116005
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Emira Bečić
(autor)