Pregled bibliografske jedinice broj: 184846
RAZVOJ BRENDOVA U SVIJETU I HRVATSKOJ
RAZVOJ BRENDOVA U SVIJETU I HRVATSKOJ // VIII KONGRES HOTELIJERA I RESTORATERA "BRENDING U HRVATSKOM HOTELIJERSTVU"
Zagreb, Hrvatska, 2004. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 184846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZVOJ BRENDOVA U SVIJETU I HRVATSKOJ
(DEVELOPMENT OF HOTEL BRANDS WORLDWIDE AND IN CROATIA)
Autori
TOMAŠEVIĆ, AMELIA
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
VIII KONGRES HOTELIJERA I RESTORATERA "BRENDING U HRVATSKOM HOTELIJERSTVU"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2004. - 26.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
HOTEL; BREND; GRUPACIJA; FRANŠIZA; MENADŽMENT
(HOTEL; BRANDING; HOTEL CORPORATIONS; FRANCHISE; MANAGEMENT)
Sažetak
Izlaganje objašnjava pojmove brenda i brendinga u hotelijerstvu, te povijest nastajanja brenda u Europi i Americi krajem 19. st. Prikazani su sustavni načini povezivanja nezavisnih hotela s hotelskim grupacijama, kroz ugovore o najmu, franšizi ili menadžmentu. Obrazložene su prednosti i nedostaci povezivanja s hotelskim grupacijama. Prikazane su najjače kompanije svijeta uz poseban osvrt na povijest brendinga u Hrvatskoj od ulaska prve međunarodne hotelske grupacije do početka stvaranja hrvatske menadžment kompanije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija