Pregled bibliografske jedinice broj: 184588
Metode učenja - čimbenik uspješnosti
Metode učenja - čimbenik uspješnosti // 12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Rovinj: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2003. str. 96-98 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 184588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode učenja - čimbenik uspješnosti
(Learning Methods- Factor of Success)
Autori
Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Rovinj : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2003, 96-98
Skup
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 17.06.2003. - 21.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
metode rada; uspjeh
(Learning Methods; Success)
Sažetak
Na uzorku od 58 učenika prvog razreda, primijenjena je metoda eksperimenta s dvije skupine ispitanika a eksperimentalni faktor primijenjen u I skupini odnosno skupnom uzorku je sintetička metoda učenja novog motoričkog gibanja a u II skupini analitička metoda učenja novog motoričkog gibanja. Istraživanje je imalo za cilj utvrditi razlike u učinkovitosti obuke novog motoričkog gibanja primjenom analitičke i sintetičke metode učenja. Temeljem rezultata provedenog eksperimenta koji pokazuju veću uspješnost u učenju novog motoričkog gibanja kod primjene sintetičke metode zaključuje se kako je s učenicima nižih razreda primjerenija sintetička od analitičke metode učenja. Razlog tomu je u činjenici promatranja pojava u cjelovitom obliku što je značajka te dobi uz istodobno ograničenu sposobnost analitičkog mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija