Pregled bibliografske jedinice broj: 184587
Nastava u prirodi i učenikov uspjeh
Nastava u prirodi i učenikov uspjeh // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 102-104 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 184587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava u prirodi i učenikov uspjeh
(Outdoor Teaching and Learners' Success)
Autori
Vučak, Slavko ; Matas, Mate ; Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002, 102-104
Skup
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 07.11.2002. - 09.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Nastava u prirodi; uspjeh učenika
(Outdoor Teaching; Learners' Success)
Sažetak
Rezulatati istraživanja zaslužuju širi osvrt, ali (iz razumljivih razloga) ukazujemo samo na neke: u prirodi se učenici ugodnije osjećaju, jer se istodobno obrazuju i zabavljaju ; nastava u prirodi zahtijeva povećane napore učitelja, zbog čega se i rijeđe izvodi, ali valja imati na umu da uvelike pridonosi učenikovom uspjehu, a time i njegovom kvalitetnijem razvoju ; učenivci imaju pravo učiti u izvornoj stvarnosti bez obzira sviđa li se to njihovom učitelju ili ne ; upješno realiziranu nastavu u prirodi treba prezentirati na stručnim aktivima, učiteljskim vijećima, seminarima... razvijanjem suradnje, solidarnosti, međusobnog poštivanja, snošljivosti i prijateljstva nastava u prirodi pridonosi povećanoj socijalizaciji učenika i objektivnijem gledanju na prirodnu i društvenu zbilju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija