Pregled bibliografske jedinice broj: 184575
Metoda recepcije u nastavi
Metoda recepcije u nastavi. Tuzla: R&S, 1998 (monografija)
CROSBI ID: 184575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda recepcije u nastavi
(Method acceptance in teaching)
Autori
Stevanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
R&S
Grad
Tuzla
Godina
1998
Stranica
232
ISBN
958-731-01-0
Ključne riječi
metoda; reepcija; učenik; nastavnik; nastava; plan; program; stvaralaštvo
(method; acceptance; pupil; teacher; teaching; plan; program; crerativity)
Sažetak
Utemeljena je nova znanstcvena metoda u nastavi - metoda recepcije. Studija je nastala kao reakcija na postojeći nastavni rad koji zaostaje iza stvarnih intelektualnih mogućnosti suvremenog učenika. On se ne može efikasno ostvariti u uvjetima rigidnog učeničkog kolektiva u kome je u najvećoj mjeri zastupljen frontalni (kolektivni) način rad u kome nastavnik ima dominirajuću ulogu. Učenik se koristi samo jednim dijelom svojih mentalnih potencijala, dok drugi, veći dio, ostaje neiskorišten. To je teško ostvariti u školi u kojoj na svakom nastavnom satu dominira poučavanje, tako da učeniku preostaje jedino da uči kod kuće. To opet rade samo neki, najčešće uvijek isti (oni bolji i najbolji), dok slabiji niti znaju kako učiti, niti o tome imaju potrebne navike. U studiji je "uklonjen" nastavnik kao posrednik između učenika i gradiva. On je u drugom planu.Sada se učenik direktno sučeljava s gradivom, vlastitim naporima ga istražuje, a nastavnik pruža pomoć samo u onim slučajevima u kojim učenik ne može doći do rješenja, i pored upornih nastojanja.
Izvorni jezik
Hrvatski