Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 184571

Kvalitetna škola i stvaralaštvo


Stevanović, Marko
Kvalitetna škola i stvaralaštvo, 2001 (monografija)


CROSBI ID: 184571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitetna škola i stvaralaštvo
(Qvality school and creativity)

Autori
Stevanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Grad
Varaždinske Toplice

Godina
2001

Stranica
296

ISBN
953-6338-75-0

Ključne riječi
škola; učenik; nastavnik; stvaralaštvo; plan; program
(school; pupil; teacher; creativity; plan; program)

Sažetak
Kvalitetna škola, škola - prijatelj djece, je ona škola koja zadovoljava osnovne potrebe učenika i koja poučava i učenje zasniva na stvaralačkom izražavanju učenika i nastavnika i koja u realizaciju programskih sadržaja uključuje roditeljsku i lokalnu zajednicu. Kvalitetna škola afirira stvaralaštvo u svim fazama nastavnog rada: planiranju, organizaciji, realizaciji, elaboraciji i aplikaciji. U njoj se nastava transformira u učenje, a učenje u stvaralaštvo. Pedagoško vođenje je usmjereno na postupke kojim se izgrađuju takvi odnosi u zajednici učenika, nastavnika i roditelja koji omogućavaju da svaki učenik kao recipijent ima mogućnost dostizanja svog individualnog maksimuma u nekom od mnogobrojnih nastavnih i izvannastavnih aktivnosti. Takva škola omogućava učeniku traganje za identitetom slobodne, izražajne, kreativne i aktivne ličnosti. Nastavnik ima planersku, organizacijsku, koordinatorsku, pedagošku, didaktičku, metodičku, kreatologijsku (stvaralačku) i motivacijsku funkciju. Njegove su uloge usmjerene u poticanje i razvijanje djeteta kao nekonformističke, demokratske, altruističke, istraživačke i stvaralačke ličnosti. Zato kvalitetna škola u prvi plan ističe stvaralačko interakcijsko djelovanje nastavnika i učenika. Do više kvalitete u učenju može se doći samo stvaralačkom nastavom koja će zadovoljiti osnovne potrebe učenika: ljubav, moć, slobodu, autonomiju, zabavu, stvaralaštvo, znanje. Utemeljeno je šest modela kvalitetne škole (Stevanovioć, 2001): model heterogenih interesa, model opće uspješnosti, model diferenciranih postignuća, model specifičnog maksimuma, model školske kulture i model partnerstva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marko Stevanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stevanović, Marko
Kvalitetna škola i stvaralaštvo, 2001 (monografija)
Stevanović, M. (2001) Kvalitetna škola i stvaralaštvo. Varaždinske Toplice.
@book{book, author = {Stevanovi\'{c}, Marko}, year = {2001}, pages = {296}, keywords = {\v{s}kola, u\v{c}enik, nastavnik, stvarala\v{s}tvo, plan, program}, isbn = {953-6338-75-0}, title = {Kvalitetna \v{s}kola i stvarala\v{s}tvo}, keyword = {\v{s}kola, u\v{c}enik, nastavnik, stvarala\v{s}tvo, plan, program}, publisherplace = {Vara\v{z}dinske Toplice} }
@book{book, author = {Stevanovi\'{c}, Marko}, year = {2001}, pages = {296}, keywords = {school, pupil, teacher, creativity, plan, program}, isbn = {953-6338-75-0}, title = {Qvality school and creativity}, keyword = {school, pupil, teacher, creativity, plan, program}, publisherplace = {Vara\v{z}dinske Toplice} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font