Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 184509

Kupovno ponašanje i preferencije potrošača jabučnog octa na zagrebačkom tržištu


Mesić, Željka
Kupovno ponašanje i preferencije potrošača jabučnog octa na zagrebačkom tržištu, 2004., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 184509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kupovno ponašanje i preferencije potrošača jabučnog octa na zagrebačkom tržištu
(Buying behaviour and preferences of apple vinegar consumers in Zagreb market)

Autori
Mesić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.11

Godina
2004

Stranica
40

Mentor
Radman, Marija

Ključne riječi
Jabučni ocat; potrošači; anketa
(apple vinegar; consumers; survey)

Sažetak
Potražnja za jabučnim octom u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, u stalnom je porastu. Međutim, ponuda jabučnog octa na domaćem tržištu još uvijek ne zadovoljava rastuću potražnju, kako u pogledu količina tako i asortimana. Da bi se od jabučnog octa stvorio visoko vrijedan tržni proizvod, pretpostavka je korištenje odgovarajućeg marketing programa. Podloga za izradu marketing programa je bolje poznavanje potencijalnih potrošača. S ciljem identifikacije kupovnih i potrošačkih preferencija potrošača jabučnog octa provedeno je anketno ispitivanje među potrošačima jabučnog octa u gradu Zagrebu. Ispitivanje je pokazalo da najveći broj ispitanika kupuje jabučni ocat barem jednom mjesečno i to najčešće u supermarketima. Ocat se uglavnom koristi za salatu, dok jedan dio ispitanika ocat koristi i u zdravstvene svrhe. Ispitanici preferiraju blagi okus, umjereno izražen miris jabučnog octa, zlatnožutu boju te ocat bez taloga. Od vanjskih obilježja potrošači najveću pažnju pridaju porijeklu jabučnog octa. Veliki broj ispitanika smatra da bi cijena jabučnog octa trebala biti veća u odnosu na cijenu drugih vrsta octova, te bi za litru kvalitetnog jabučnog octa najveći broj ispitanika izdvojio između 16 i 25 kuna. Istraživanje je pokazalo da ispitanici imaju pozitivan stav o jabučnom octu te da postoji zanimanje i potražnja za kvalitetnim jabučnim octom na domaćem tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mesić, Željka
Kupovno ponašanje i preferencije potrošača jabučnog octa na zagrebačkom tržištu, 2004., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
Mesić, Ž. (2004) 'Kupovno ponašanje i preferencije potrošača jabučnog octa na zagrebačkom tržištu', diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2004}, pages = {40}, keywords = {Jabu\v{c}ni ocat, potro\v{s}a\v{c}i, anketa}, title = {Kupovno pona\v{s}anje i preferencije potro\v{s}a\v{c}a jabu\v{c}nog octa na zagreba\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {Jabu\v{c}ni ocat, potro\v{s}a\v{c}i, anketa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2004}, pages = {40}, keywords = {apple vinegar, consumers, survey}, title = {Buying behaviour and preferences of apple vinegar consumers in Zagreb market}, keyword = {apple vinegar, consumers, survey}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font