Pregled bibliografske jedinice broj: 184201
Muzejska prodajalna
Muzejska prodajalna // Spominki, muzej, turizem / Kastelic, Ivan (ur.).
Brežice: Posavski muzej Brežice, 2003. str. 33-38 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 184201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Muzejska prodajalna
(Museum shop)
Autori
Šola, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Spominki, muzej, turizem
/ Kastelic, Ivan - Brežice : Posavski muzej Brežice, 2003, 33-38
Skup
Spominki(tudi replike)v muzejski trgovini, muzej v turizmu
Mjesto i datum
Brežice, Slovenija, 02.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
muzej; muzejski prodavaonica; marketing mjesta; kulturni turizam
(museum; museum shop; place marketing; cultural tourism)
Sažetak
The museum shop's offer and the atmosphere the visitors encounter upon entering must be as far away from the aggressive approach as possible, while the taste and quality of the material must be appropriate. Many visitors appreciate the calm and relaxed atmosphere in museum shops. We must not forget that here, too, museums must provide proof of their dedication to excellence and social responsibility. The shop should represent a place that offers good value for money.
Izvorni jezik
Slv
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA