Pregled bibliografske jedinice broj: 183494
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XV (2002), 1 i 2; 5-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 183494 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti
(Market (marketing) research as the Science in the system of sciences)
Autori
Baban, Ljubomir
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XV
(2002), 1 i 2;
5-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
istraživanje tržišta (marketinga); sustav znanosti; ekonomska znanost; društvena znanost; opća znanost; povijesna znanost; interdisciplinarna znanost; primijenjena znanost
(Market / marketing research; system of science; economic science; social science; general science; historic science; interdisciplinary science; applied science)
Sažetak
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanstvena disciplina relativno je novijeg datuma. Ona je temeljna funkcija marketinga, pa se za nju kaže da je, među marketinškim funkcijama, primus inter pares. Kada se istraživanje tržišta (marketinga) teorijski izučava, bitno je odrediti mjesto istraživanja tržišta u sustavu znanosti, kao i temeljne značajke istraživanja tržišta (marketinga). Istraživanje tržišta (marketinga) nalazi se u podsustavu ekonomskih znanosti. Među temeljnim značajkama istraživanja tržišta treba istaknuti sljedeće: 1. istraživanje tržišta je ekonomska znanost, 2. istraživanuje tržišta je društvena znanost, 3. istraživanje tržišta je opća znanost, 4. istraživanje tržišta je povijesna znanost, 5. istraživanje tržišta je interdisciplinarna znanost, 6. istraživanje tržišta je primijenjena znanost. Temeljne značajke istraživanja tržišta kao znanstvene discipline opširnije su analizirane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA