Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 183451

Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost


Baban, Ljubomir
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XVI (2003), 1 i 2; 67-73 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 183451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost
(Market (Marketing) Research - Skill and (or) Science)

Autori
Baban, Ljubomir

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XVI (2003), 1 i 2; 67-73

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
istraživanje tržišta (marketinga) znanost; vještina; istina; hipoteza; metode; tehnike; instrumenti za prikupljanje podataka
(market (marketing) research; science; skill; truth; hypothesis; methods; techniques; data gathering instruments)

Sažetak
Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode. Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010011

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ljubomir Baban (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baban, Ljubomir
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XVI (2003), 1 i 2; 67-73 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Baban, L. (2003) Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XVI (1 i 2), 67-73.
@article{article, author = {Baban, Ljubomir}, year = {2003}, pages = {67-73}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta (marketinga) znanost, vje\v{s}tina, istina, hipoteza, metode, tehnike, instrumenti za prikupljanje podataka}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XVI}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta (marketinga) - vje\v{s}tina i (ili) znanost}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta (marketinga) znanost, vje\v{s}tina, istina, hipoteza, metode, tehnike, instrumenti za prikupljanje podataka} }
@article{article, author = {Baban, Ljubomir}, year = {2003}, pages = {67-73}, keywords = {market (marketing) research, science, skill, truth, hypothesis, methods, techniques, data gathering instruments}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XVI}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Market (Marketing) Research - Skill and (or) Science}, keyword = {market (marketing) research, science, skill, truth, hypothesis, methods, techniques, data gathering instruments} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font