Pregled bibliografske jedinice broj: 183451
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XVI (2003), 1 i 2; 67-73 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 183451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost
(Market (Marketing) Research - Skill and (or) Science)
Autori
Baban, Ljubomir
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XVI
(2003), 1 i 2;
67-73
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
istraživanje tržišta (marketinga) znanost; vještina; istina; hipoteza; metode; tehnike; instrumenti za prikupljanje podataka
(market (marketing) research; science; skill; truth; hypothesis; methods; techniques; data gathering instruments)
Sažetak
Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode. Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA