Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 183151

Jezični elementi u funkciji (kvazi)znanstvenosti reklama


Stolac, Diana
Jezični elementi u funkciji (kvazi)znanstvenosti reklama // Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárnych súvislostiach : Zborník materiálov z 5. medzinárodnej konferencie o komunikácii / Patráš, V. (ur.).
Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela – Fakulta humanitných vied, 2004. str. 114-120 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 183151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezični elementi u funkciji (kvazi)znanstvenosti reklama
(The language of advertising (quasi)scientific function)

Autori
Stolac, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárnych súvislostiach : Zborník materiálov z 5. medzinárodnej konferencie o komunikácii / Patráš, V. - Banska Bistrica : Univerzita Mateja Bela – Fakulta humanitných vied, 2004, 114-120

ISBN
80-8055-979-1

Skup
Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárnych súvislostiach = Contemporary Language Communication with Interdisciplinary Connections

Mjesto i datum
Banská Bystrica, Slovačka, 03.09.2003. - 04.09.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
reklame; tekst; diskurs; poruka; znanost; hrvatski jezik
(advertising; text; discourse; message; science; Croatian language)

Sažetak
U radu se uvodno govori o reklami kao izrazito invazivnoj tekstnoj vrsti, funkciji reklame i jezičnim obilježjima reklamnoga diskursa. Iz cjelovite analize jezika reklama izdvajaju se jezični elementi kojima je funkcija doprinijeti dojmu o postojanju stručne i znanstvene osnove reklamne poruke. Analiza tih jezičnih elemenata pokazuje da su ta sredstva često upravo suprotnoga učinka, odnosno da su zapravo pokazatelji nepostojanja stručnoga, znanstvenoga i istraživačkog diskursa u pozadini takvih reklamnih poruka. Oprimjerenje je na reklamama za kozmetičke proizvode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009015

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Stolac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Stolac, Diana
Jezični elementi u funkciji (kvazi)znanstvenosti reklama // Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárnych súvislostiach : Zborník materiálov z 5. medzinárodnej konferencie o komunikácii / Patráš, V. (ur.).
Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela – Fakulta humanitných vied, 2004. str. 114-120 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stolac, D. (2004) Jezični elementi u funkciji (kvazi)znanstvenosti reklama. U: Patráš, V. (ur.)Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárnych súvislostiach : Zborník materiálov z 5. medzinárodnej konferencie o komunikácii.
@article{article, author = {Stolac, Diana}, editor = {Patr\'{a}\v{s}, V.}, year = {2004}, pages = {114-120}, keywords = {reklame, tekst, diskurs, poruka, znanost, hrvatski jezik}, isbn = {80-8055-979-1}, title = {Jezi\v{c}ni elementi u funkciji (kvazi)znanstvenosti reklama}, keyword = {reklame, tekst, diskurs, poruka, znanost, hrvatski jezik}, publisher = {Univerzita Mateja Bela and \#8211; Fakulta humanitn\'{y}ch vied}, publisherplace = {Bansk\'{a} Bystrica, Slova\v{c}ka} }
@article{article, author = {Stolac, Diana}, editor = {Patr\'{a}\v{s}, V.}, year = {2004}, pages = {114-120}, keywords = {advertising, text, discourse, message, science, Croatian language}, isbn = {80-8055-979-1}, title = {The language of advertising (quasi)scientific function}, keyword = {advertising, text, discourse, message, science, Croatian language}, publisher = {Univerzita Mateja Bela and \#8211; Fakulta humanitn\'{y}ch vied}, publisherplace = {Bansk\'{a} Bystrica, Slova\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font