Pregled bibliografske jedinice broj: 182682
Kineziološka motrišta na školu i razvoj
Kineziološka motrišta na školu i razvoj // Škola i razvoj / Prskalo, Ivan (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004. str. 23-27 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 182682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kineziološka motrišta na školu i razvoj
(Kineziological views of schooland and development)
Autori
Findak, Vladimir ; Prskalo Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola i razvoj
/ Prskalo, Ivan - Petrinja : Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004, 23-27
Skup
Peti Dani Mate Demarina - Škola i razvoj
Mjesto i datum
Hrvatska, 13.05.2004. - 14.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola; razvoj; kineziološko stajalište
(kineziological views; changes; anthrolopological status; school; development)
Sažetak
Činjenica je da vrijeme u kojem živimo prate brojne promjene u svim sferama života i rada. Posljedice tih promjena i pozitivne i negativne, imaju posebnu specifićnu težinu kada su u pitanju djeca, učenici i mladež, a osobito se reflektiraju na njihovo zdravlje i odgoj. To je razlog što je u realnom životu sve veća disproporcija između podmirenja biotičkih potreba i tzv. civilizacijskih potreba ili točnije, između genetski uvjetovanih i civilizacijski nametnutih zahtjeva i to, dakako, na štetu prvih. Činjenica je i to da se neprirodnom načinu življenja najmlađih i mladih, izraženom kroz nedovoljan mišićni aktivitet, kao i neprimjerenom stanju njihova zdravlja, ne uvijek primjerenom provođenju slobodnog vremena, možemo najefikasnije suprotstaviti putem adekvatno provođenog tjelesnog vježbanja. Naime, ako su dimenzije antropološkog statusa u širem smislu i dimenzije zdravstvenog statusa, a putem tjelesnog vježbanja se može (i mora) direktno utjecati na čuvanje i unapređivanje zdravlja, djece, učenika i mladeži, nije teško zakljućiti da tjelesno vježbanje ima već i danas, a za pretpostaviti je da će u buduće imati još veći značaj ne samo za zdravlje, ne samo na za njihovo povoljnije stanje antropološkog statusa, nego i za život i rad najmlađih i mladih u suvremenom društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija