Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 182682

Kineziološka motrišta na školu i razvoj


Findak, Vladimir; Prskalo Ivan
Kineziološka motrišta na školu i razvoj // Škola i razvoj / Prskalo, Ivan (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004. str. 23-27 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 182682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kineziološka motrišta na školu i razvoj
(Kineziological views of schooland and development)

Autori
Findak, Vladimir ; Prskalo Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Škola i razvoj / Prskalo, Ivan - Petrinja : Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004, 23-27

Skup
Peti Dani Mate Demarina - Škola i razvoj

Mjesto i datum
Hrvatska, 13.05.2004. - 14.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
škola; razvoj; kineziološko stajalište
(kineziological views; changes; anthrolopological status; school; development)

Sažetak
Činjenica je da vrijeme u kojem živimo prate brojne promjene u svim sferama života i rada. Posljedice tih promjena i pozitivne i negativne, imaju posebnu specifićnu težinu kada su u pitanju djeca, učenici i mladež, a osobito se reflektiraju na njihovo zdravlje i odgoj. To je razlog što je u realnom životu sve veća disproporcija između podmirenja biotičkih potreba i tzv. civilizacijskih potreba ili točnije, između genetski uvjetovanih i civilizacijski nametnutih zahtjeva i to, dakako, na štetu prvih. Činjenica je i to da se neprirodnom načinu življenja najmlađih i mladih, izraženom kroz nedovoljan mišićni aktivitet, kao i neprimjerenom stanju njihova zdravlja, ne uvijek primjerenom provođenju slobodnog vremena, možemo najefikasnije suprotstaviti putem adekvatno provođenog tjelesnog vježbanja. Naime, ako su dimenzije antropološkog statusa u širem smislu i dimenzije zdravstvenog statusa, a putem tjelesnog vježbanja se može (i mora) direktno utjecati na čuvanje i unapređivanje zdravlja, djece, učenika i mladeži, nije teško zakljućiti da tjelesno vježbanje ima već i danas, a za pretpostaviti je da će u buduće imati još veći značaj ne samo za zdravlje, ne samo na za njihovo povoljnije stanje antropološkog statusa, nego i za život i rad najmlađih i mladih u suvremenom društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vladimir Findak (autor)

Avatar Url Ivan Prskalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Findak, Vladimir; Prskalo Ivan
Kineziološka motrišta na školu i razvoj // Škola i razvoj / Prskalo, Ivan (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2004. str. 23-27 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Findak, V. & Prskalo Ivan (2004) Kineziološka motrišta na školu i razvoj. U: Prskalo, I. (ur.)Škola i razvoj.
@article{article, author = {Findak, Vladimir}, editor = {Prskalo, I.}, year = {2004}, pages = {23-27}, keywords = {\v{s}kola, razvoj, kineziolo\v{s}ko stajali\v{s}te}, title = {Kineziolo\v{s}ka motri\v{s}ta na \v{s}kolu i razvoj}, keyword = {\v{s}kola, razvoj, kineziolo\v{s}ko stajali\v{s}te}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Petrinji}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Findak, Vladimir}, editor = {Prskalo, I.}, year = {2004}, pages = {23-27}, keywords = {kineziological views, changes, anthrolopological status, school, development}, title = {Kineziological views of schooland and development}, keyword = {kineziological views, changes, anthrolopological status, school, development}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Petrinji}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font