Pregled bibliografske jedinice broj: 182643
Pripremanje za tehnologijsko obrazovanje najmlađij
Pripremanje za tehnologijsko obrazovanje najmlađij // Društvo i tehnologija 2003. : zbornik radova = Society and technology 2003 : proceedings / Plenković, Juraj (ur.).
Rijeka : Zagreb: Građevinski fakultet ; Hrvatsko komunikološko društvo, 2003. str. 67-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 182643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremanje za tehnologijsko obrazovanje najmlađij
(Preparation for technology education of small childern)
Autori
Tatković, Nevenka ; Ružić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2003. : zbornik radova = Society and technology 2003 : proceedings
/ Plenković, Juraj - Rijeka : Zagreb : Građevinski fakultet ; Hrvatsko komunikološko društvo, 2003, 67-73
ISBN
953-96044-8-6
Skup
Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (10 ; 2003)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2003. - 30.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pripremanje za tehnologijsko obrazovanje; učenici osnovne i srednje škole; informatičko obrazovanje učitelja i odgajatelja
(preparation for technology education; students; ICT education for teachers and pre school teachers)
Sažetak
Pripremanje za tehnologijsko obrazovanje najmlađih imperativ je vremena u kojem živimo što ukazuje na važnost i potrebu informatičke pismenosti svih osoba uključenih u odgojno-obrazovni sustav. U radu se daje prikaz informatičkog obrazovanja učitelja u visokim učiteljskim školama u Republici Hrvatskoj unutar hrvatskih Sveučilišta kao doprinosa informatičkom obrazovanju djece i učenika. Daje se prikaz zastupljenosti informatičkih predmeta u nastavnim planovima i programima obrazovanja učitelja i odgajatelja te osvrt na nastavni plan i program pojačanog studija Informatike u sklopu učiteljskog studija. Sagledava se stanje tehnologijsko-informatičkog obrazovanja učenika osnovnih i srednjih škola i ističe problem pripremanja kadrova za navedene razine obrazovanja. Polazi se od spoznaje da suvremene tehnologije mijenjaju zahtjeve koji se odnose na obrazovanje najmlađih i dovode do promjena u samom obrazovnom procesu koji postaje sve više informacijsko- komunikacijski proces. Informatizacija obrazovnih institucija postaje dijelom informatizacije društva i temeljnom pretpostavkom za kvalitetnije tehnologijsko obrazovanje najmlađih. U radu se također predlaže američki standardi za tehnologijsko-informatičko obrazovanje učitelja, studenata pripravnika i za pojedine godine studija koji su primjenjivi i za naš sustav obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija