Pregled bibliografske jedinice broj: 182399
Medijska zastupljenost predizborne kampanje - Izbor 2003. godine
Medijska zastupljenost predizborne kampanje - Izbor 2003. godine // Informatologia, 38 (2005), 3; 168-248 (podatak o recenziji nije dostupan, izvoni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 182399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska zastupljenost predizborne kampanje - Izbor 2003. godine
(Media representation of the election campaign - 2003 elections)
Autori
Hadžić, Slobodan ; Plenković, Mario
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 38
(2005), 3;
168-248
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvoni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
mediji; predizborna kampanja; birači
(media; election campaign; voters)
Sažetak
Istraživanjem se došlo do zaključka da ne postoji jednostavan uzročno-posljedični odnos između medijske zastupljenosti i izbornog ponašanja jer se preferencija birača prije medijske izloženosti nije bitno promijenila tijekom izborne kampanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
0128001
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Akademija medicinskih znanosti,
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index