Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 182336

Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I)


Segetlija, Zdenko
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I) // Suvremena trgovina, 29 (2004), 5; 153-155 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 182336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I)
(Relationsphip Production - Trade and Problems of Croatian Economy (I))

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 29 (2004), 5; 153-155

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kanali distribucije; marketinški kanali; vertikalni marketing; koncentracija
(distribution cnannels; marketing channels; vertical marketing; concentration)

Sažetak
Teorijsko razmatranje odnosa proizvodnje i trgovine ima svoje ishodište u izučavanju odnosa u marketinškim kanalima. Značaj vertikalnih marketinških sustava u američkoj ekonomiji uočen je već početkom šezdesetih godina prošloga stoljeća. U Europi se početkom sedamdesetih godina afirmirao tzv. vertikalni partnerski marketing. Tih se godina ideja vertikalnog marketinga pokušala inkorporirati i u gospodarstvo tadašnje socijalističke Jugoslavije (u čijem je sastavu bila i Hrvatska). U suvremenijim uvjetima na razvoj vertikalnoga marketinga utjecao je i razvoj teorije menadžmenta kao i ideje o optimizaciji marketinških tokova i kanala. U današnjim se uvjetima ističe da su povećana razina zahtjeva potrošača, rastuća dinamika konkurencije i koncentracije kako na strani trgovine tako i na strani proizvodnje, te ubrzanje tehnoloških promjena razlozi za turbulentnost okružja gospodarskih subjekata i time potrebitih novih koncepcija vertikalnoga marketinga (npr. ECR-a). Te su mogućnosti jedini način i za održanje domaćih trgovaca na malo i proizvođača u današnjoj Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I) // Suvremena trgovina, 29 (2004), 5; 153-155 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. (2004) Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I). Suvremena trgovina, 29 (5), 153-155.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2004}, pages = {153-155}, keywords = {kanali distribucije, marketin\v{s}ki kanali, vertikalni marketing, koncentracija}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {29}, number = {5}, issn = {1330-0180}, title = {Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (I)}, keyword = {kanali distribucije, marketin\v{s}ki kanali, vertikalni marketing, koncentracija} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2004}, pages = {153-155}, keywords = {distribution cnannels, marketing channels, vertical marketing, concentration}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {29}, number = {5}, issn = {1330-0180}, title = {Relationsphip Production - Trade and Problems of Croatian Economy (I)}, keyword = {distribution cnannels, marketing channels, vertical marketing, concentration} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font