Pregled bibliografske jedinice broj: 182243
Jezične pogreške u reklamama
Jezične pogreške u reklamama // Sastanak aktiva srednjoškolskih nastavnika hrvatskog jezika Šibensko-kninske županije
Zagreb, Hrvatska; Šibenik, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 182243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezične pogreške u reklamama
(Language Mistakes in Comertials)
Autori
Mihaljević, Milica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Sastanak aktiva srednjoškolskih nastavnika hrvatskog jezika Šibensko-kninske županije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Šibenik, Hrvatska, 03.04.2004
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
jezične pogreške; reklama
(language mistakes; comertial)
Sažetak
Prikazuju se najčešće jezične pogreške u reklamama te raspravlja o tomu kojemu funkcionalnom stilu standardnoga jezika repripadaju reklame.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0212001
Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb
Profili:
Milica Mihaljević
(autor)