Pregled bibliografske jedinice broj: 181843
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002 (monografija)
CROSBI ID: 181843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba
(Sharing relations in marketing - organisation and application)
Autori
Ružić, Drago ; Tomčić, Zdenko ; Turkalj, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2002
Stranica
395
ISBN
953-6073-68-4
Ključne riječi
razmjenski odnosi; marketing
(shariing relations; marketing)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija