Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 181843

Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba


Ružić, Drago; Tomčić, Zdenko; Turkalj, Željko
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002 (monografija)


CROSBI ID: 181843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba
(Sharing relations in marketing - organisation and application)

Autori
Ružić, Drago ; Tomčić, Zdenko ; Turkalj, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2002

Stranica
395

ISBN
953-6073-68-4

Ključne riječi
razmjenski odnosi; marketing
(shariing relations; marketing)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0147005

Profili:

Avatar Url Zdenko Tomčić (autor)

Avatar Url Željko Turkalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Tomčić, Zdenko; Turkalj, Željko
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002 (monografija)
Ružić, D., Tomčić, Z. & Turkalj, Ž. (2002) Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko and Turkalj, \v{Z}eljko}, year = {2002}, pages = {395}, keywords = {razmjenski odnosi, marketing}, isbn = {953-6073-68-4}, title = {Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba}, keyword = {razmjenski odnosi, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko and Turkalj, \v{Z}eljko}, year = {2002}, pages = {395}, keywords = {shariing relations, marketing}, isbn = {953-6073-68-4}, title = {Sharing relations in marketing - organisation and application}, keyword = {shariing relations, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font