Pregled bibliografske jedinice broj: 181244
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 53-64 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 181244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške
(The influence of the problem ara, type of task formulation and the use of didactic support on the success of pupils with mild mental retardation in solving mathematical tasks)
Autori
Milošak, Nada ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 40
(2004), 1;
53-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenici s lakom mentalnom retardacijom; rješavanje matematičkih zadataka; razine složenosti zadataka
(pupils with mild mental retardation; solving mathematical tasks; complexity level of mathematical tasks)
Sažetak
U ovom radu govori se o uspješnosti učenika s lakom mentalnom retardacijom, polaznika 3. razreda posebnog programa osnovnog školovanja, u rješavanju matematičkih zadataka različite složenosti u odnosu na problemsko područje, formulaciju zadataka i didaktičku podršku. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 43 učenika, oba spola, kronološke dobi od 8.5 do 14.5. godina. Kod većine ispitanih učenika, pored sniženog intelektualnog funkcioniranja, bile su prisutne i utjecajne teškoće u razvoju. Postignuća učenika, a potom i njihova uspješnost s obzirom na varijable istraživanja izdvojeni su iz instrumenta procjene pod nazivom Zadaci za procjenu dostiguća iz nastavnog predmeta matematike za učenike 3. razreda (LJiljak, Ivančić, Đ., Stančić, Z., 1999). Dobiveni rezultati pokazuju da su nađene statistički značajne razlike s obzirom na uspješnost učenika i promatrana područja prezentnog istraživanja u nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index
- Special educational Needs Abstracts
- EMBASE/Excerpta Medica
- ECER-ERIC
- Content Pages in Eduacation
- PsychInfo