Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 181244

Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške


Milošak, Nada; Fulgosi Masnjak, Rea; Stančić, Zrinjka
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 53-64 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 181244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške
(The influence of the problem ara, type of task formulation and the use of didactic support on the success of pupils with mild mental retardation in solving mathematical tasks)

Autori
Milošak, Nada ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 40 (2004), 1; 53-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učenici s lakom mentalnom retardacijom; rješavanje matematičkih zadataka; razine složenosti zadataka
(pupils with mild mental retardation; solving mathematical tasks; complexity level of mathematical tasks)

Sažetak
U ovom radu govori se o uspješnosti učenika s lakom mentalnom retardacijom, polaznika 3. razreda posebnog programa osnovnog školovanja, u rješavanju matematičkih zadataka različite složenosti u odnosu na problemsko područje, formulaciju zadataka i didaktičku podršku. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 43 učenika, oba spola, kronološke dobi od 8.5 do 14.5. godina. Kod većine ispitanih učenika, pored sniženog intelektualnog funkcioniranja, bile su prisutne i utjecajne teškoće u razvoju. Postignuća učenika, a potom i njihova uspješnost s obzirom na varijable istraživanja izdvojeni su iz instrumenta procjene pod nazivom Zadaci za procjenu dostiguća iz nastavnog predmeta matematike za učenike 3. razreda (LJiljak, Ivančić, Đ., Stančić, Z., 1999). Dobiveni rezultati pokazuju da su nađene statistički značajne razlike s obzirom na uspješnost učenika i promatrana područja prezentnog istraživanja u nastavi matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013007

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rea Fulgosi-Masnjak (autor)

Avatar Url Zrinjka Stančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milošak, Nada; Fulgosi Masnjak, Rea; Stančić, Zrinjka
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 53-64 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Milošak, N., Fulgosi Masnjak, R. & Stančić, Z. (2004) Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (1), 53-64.
@article{article, author = {Milo\v{s}ak, Nada and Fulgosi Masnjak, Rea and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka}, year = {2004}, pages = {53-64}, keywords = {u\v{c}enici s lakom mentalnom retardacijom, rje\v{s}avanje matemati\v{c}kih zadataka, razine slo\v{z}enosti zadataka}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {Uspje\v{s}nost u\v{c}enika s lakom mentalnom retardacijom u rje\v{s}avanju matemati\v{c}kih zadataka razli\v{c}itih problemskih podru\v{c}ja, formulacije i didakti\v{c}ke podr\v{s}ke}, keyword = {u\v{c}enici s lakom mentalnom retardacijom, rje\v{s}avanje matemati\v{c}kih zadataka, razine slo\v{z}enosti zadataka} }
@article{article, author = {Milo\v{s}ak, Nada and Fulgosi Masnjak, Rea and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka}, year = {2004}, pages = {53-64}, keywords = {pupils with mild mental retardation, solving mathematical tasks, complexity level of mathematical tasks}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {The influence of the problem ara, type of task formulation and the use of didactic support on the success of pupils with mild mental retardation in solving mathematical tasks}, keyword = {pupils with mild mental retardation, solving mathematical tasks, complexity level of mathematical tasks} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Sciences Index
  • Special educational Needs Abstracts
  • EMBASE/Excerpta Medica
  • ECER-ERIC
  • Content Pages in Eduacation
  • PsychInfo





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font