Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 181145

Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama


Grizelj, Marijeta
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama, 2003., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 181145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama
(Sex as a means of visual communication in advertising campaigns)

Autori
Grizelj, Marijeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.05

Godina
2003

Stranica
62

Mentor
Plenković, Mario

Ključne riječi
seks; seksualnost; seksualni atributi; seksualne metafore; seksualna konotacija; vizualna konotacija; vizualni mediji; vizualni signali; reklamna poruka; marketing
(sex; sexuality; sexual attributes; sexual metaphors; sexual connotations; visual connotations; visual media; visual signals; advertising message; marketin)

Sažetak
Ovim diplomskim radom nastojalo se prikazati na koji način i zbog čega reklamne agencije sve više pribjegavaju seksu prilikom reklamiranja proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0128001

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grizelj, Marijeta
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama, 2003., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Grizelj, M. (2003) 'Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grizelj, Marijeta}, year = {2003}, pages = {62}, keywords = {seks, seksualnost, seksualni atributi, seksualne metafore, seksualna konotacija, vizualna konotacija, vizualni mediji, vizualni signali, reklamna poruka, marketing}, title = {Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama}, keyword = {seks, seksualnost, seksualni atributi, seksualne metafore, seksualna konotacija, vizualna konotacija, vizualni mediji, vizualni signali, reklamna poruka, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grizelj, Marijeta}, year = {2003}, pages = {62}, keywords = {sex, sexuality, sexual attributes, sexual metaphors, sexual connotations, visual connotations, visual media, visual signals, advertising message, marketin}, title = {Sex as a means of visual communication in advertising campaigns}, keyword = {sex, sexuality, sexual attributes, sexual metaphors, sexual connotations, visual connotations, visual media, visual signals, advertising message, marketin}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font