Pregled bibliografske jedinice broj: 181145
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama, 2003., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 181145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama
(Sex as a means of visual communication in advertising campaigns)
Autori
Grizelj, Marijeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.05
Godina
2003
Stranica
62
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
seks; seksualnost; seksualni atributi; seksualne metafore; seksualna konotacija; vizualna konotacija; vizualni mediji; vizualni signali; reklamna poruka; marketing
(sex; sexuality; sexual attributes; sexual metaphors; sexual connotations; visual connotations; visual media; visual signals; advertising message; marketin)
Sažetak
Ovim diplomskim radom nastojalo se prikazati na koji način i zbog čega reklamne agencije sve više pribjegavaju seksu prilikom reklamiranja proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA