Pregled bibliografske jedinice broj: 181105
Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa
Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa, 2003., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar
CROSBI ID: 181105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa
(Marketing as the basis of successful management in tourism)
Autori
Tomić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zadar
Datum
24.04
Godina
2003
Stranica
72
Mentor
Kučiš, Vlasta
Ključne riječi
marketing; turizam; menadžment
(marketing; tourism; management)
Sažetak
Rad se temelji na značenju marketinga u suvremenom poslovanju sa svim instrumentima i aktivnostima koje ga čine, a koje su važne za opstanak i funkcioniranje poduzeća na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti