Pregled bibliografske jedinice broj: 180739
Podrška edukacijskoj uspješnosti učenika s posebnim obrazovnim potrebama
Podrška edukacijskoj uspješnosti učenika s posebnim obrazovnim potrebama // Škola bez slabih učenika-zbornik znanstvenih radova / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 432-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 180739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podrška edukacijskoj uspješnosti učenika s posebnim obrazovnim potrebama
(The support provided for educational successfulness of pupils with special needs)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Škola bez slabih učenika-zbornik znanstvenih radova
/ Stevanović, Marko - Pula : Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004, 432-445
Skup
Škola bez slabih učenika- međunarodni znanstveni skup
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.-30.10
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacijsko uključivanje; učenici s posebnim potrebama; učenici usporenog kognitivnog
(educational integration; pupils with special needs; pupils with delayed cognitive development; cooperation; proograms and procedures of support)
Sažetak
U redovitom sustavu osnovnogi srednjeg školovanja vrlo često prevladavaju mišljenja roditelja, stručnjaka i vršnjaka kako su učenisi s posebnim obrazovnim potrebama manje uspješni učenici škole. Zbog čega u školskoj praksi prevladava takvo mišljenje? Kako omogućiti učenicima s posebnim potrebama da ostvare , kao i njihovi vršnjaci , pravo na školsku uspješnost u skladu s njihovim stvarnim sposobnostima? Postoje brojne mogućnosti koje, pored ostalog, trebaju težiti izjednačavanju prava SVIH učenika na kvalitetno školovanje školovanje, pripadanje i zajedništvo, uvažavanje prava učenika s posebnim obrazovnim potrebama na procjenu obrazovnih potreba te izradu, primjenu i vrednovanje prilagođenih programa i individualiziranih postupaka u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija