Pregled bibliografske jedinice broj: 180640
Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka
Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 180640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka
(Promotions' Role in Selling Personal Vehicles: Case of Adria P.A. Rijeka)
Autori
Kovačević, Bojan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
09.07
Godina
2002
Stranica
62
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
promocija; tržište osobnih automobila; Adria p.a. d.o.o. Rijeka; Hrvatska
(Promotion; Personal Vehicles Market; Adria P.A.; Croatia)
Sažetak
Promotivne aktivnosti kao neizostavni dio marketinškog spleta svakog poduzeća predstavljaju komunikaciju sa ciljnim tržištem i kupcima. tržište automobila izuzetno je kompleksan sustav brojnih ponuđača i još brojnijih kupaca istančnih preferenvija gkede kvalitete, cijene, dizajna, ugleda, estetike, funkcionalnosti, ekonomičnosti..Tržište automobila u Hrvatskoj bilo je moguće sustavno pratiti zadnjih sedam godina. Tijekom tih sedam godina određeni broj proizvođača automobila izmjenjivao se na prvom mjestu, ali samo jedan proizvođač bio je u stalnom usponu da bi u zadnje dvije godine osvojio i uvjerljivo zadržao vodeće mjesto. Renault, ugledni francuski proizvođač automobila, osvojio je hrvatsko tržište kvalitetom prouzvoda, prihvatljivom cijenom, dizajnom i funkcionalnošću. Proizvod i usluga distribuirana je kupcu zahvaljujući vrhunskoj mreži koncesionara čiji je prostor, poslovna politika i obrazovanje kadrova usklađen sa standardima matične tvrtke. Promotivni napori usmjereni su ka informiranju tržišta, izgradnji pozitivnog imidža, isticanju kvalitete, sigurnosti, financijskih pogodnosti i poštivanju ekoloških standarda. Renault masovnom i financijski zahtjevnom oglašavanju drugih proizvođača suprostavlja sustavno smišljene i ciljane akcije i kampanje koja je popratila istu, dvije godine za redom osigurale su Renaultu vodeće mjesto na hrvatskom tržištu. zatečeni konkurenti malo su postigli masovnim i skupim oglašavanjem ili pak kasnijim vlastitim akcijama sličnog karaktera. Educiranost i zalaganje vlasnika, upravljačkog i prodajnog tima, promotivna suradnja s matičnom tvrtkom i vlastita promotivna incijativa, dvije godine za redom poduzeću donose titulu najuspješnijeg Renaultovog koncesionara u hrvatskoj, kao i najuspješnijeg sudionika prodajne akcije Zeleno srce Renaulta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA