Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 180640

Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka


Kovačević, Bojan
Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 180640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka
(Promotions' Role in Selling Personal Vehicles: Case of Adria P.A. Rijeka)

Autori
Kovačević, Bojan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
09.07

Godina
2002

Stranica
62

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
promocija; tržište osobnih automobila; Adria p.a. d.o.o. Rijeka; Hrvatska
(Promotion; Personal Vehicles Market; Adria P.A.; Croatia)

Sažetak
Promotivne aktivnosti kao neizostavni dio marketinškog spleta svakog poduzeća predstavljaju komunikaciju sa ciljnim tržištem i kupcima. tržište automobila izuzetno je kompleksan sustav brojnih ponuđača i još brojnijih kupaca istančnih preferenvija gkede kvalitete, cijene, dizajna, ugleda, estetike, funkcionalnosti, ekonomičnosti..Tržište automobila u Hrvatskoj bilo je moguće sustavno pratiti zadnjih sedam godina. Tijekom tih sedam godina određeni broj proizvođača automobila izmjenjivao se na prvom mjestu, ali samo jedan proizvođač bio je u stalnom usponu da bi u zadnje dvije godine osvojio i uvjerljivo zadržao vodeće mjesto. Renault, ugledni francuski proizvođač automobila, osvojio je hrvatsko tržište kvalitetom prouzvoda, prihvatljivom cijenom, dizajnom i funkcionalnošću. Proizvod i usluga distribuirana je kupcu zahvaljujući vrhunskoj mreži koncesionara čiji je prostor, poslovna politika i obrazovanje kadrova usklađen sa standardima matične tvrtke. Promotivni napori usmjereni su ka informiranju tržišta, izgradnji pozitivnog imidža, isticanju kvalitete, sigurnosti, financijskih pogodnosti i poštivanju ekoloških standarda. Renault masovnom i financijski zahtjevnom oglašavanju drugih proizvođača suprostavlja sustavno smišljene i ciljane akcije i kampanje koja je popratila istu, dvije godine za redom osigurale su Renaultu vodeće mjesto na hrvatskom tržištu. zatečeni konkurenti malo su postigli masovnim i skupim oglašavanjem ili pak kasnijim vlastitim akcijama sličnog karaktera. Educiranost i zalaganje vlasnika, upravljačkog i prodajnog tima, promotivna suradnja s matičnom tvrtkom i vlastita promotivna incijativa, dvije godine za redom poduzeću donose titulu najuspješnijeg Renaultovog koncesionara u hrvatskoj, kao i najuspješnijeg sudionika prodajne akcije Zeleno srce Renaulta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Bojan
Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Kovačević, B. (2002) 'Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka', diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Bojan}, year = {2002}, pages = {62}, keywords = {promocija, tr\v{z}i\v{s}te osobnih automobila, Adria p.a. d.o.o. Rijeka, Hrvatska}, title = {Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduze\'{c}a Adria p.a. d.o.o. Rijeka}, keyword = {promocija, tr\v{z}i\v{s}te osobnih automobila, Adria p.a. d.o.o. Rijeka, Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Bojan}, year = {2002}, pages = {62}, keywords = {Promotion, Personal Vehicles Market, Adria P.A., Croatia}, title = {Promotions' Role in Selling Personal Vehicles: Case of Adria P.A. Rijeka}, keyword = {Promotion, Personal Vehicles Market, Adria P.A., Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font