Pregled bibliografske jedinice broj: 180379
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, knjiga II / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 83-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 180379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća
(The Impact of the Internet on the Logistic Information System of Companies)
Autori
Ivić, Kata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, knjiga II
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 83-90
Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 11.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internet; informacija; poduzeće; sustav; management
(internet; information; company; system; manaagement)
Sažetak
Napredak u razvitku informacijskih tehnologija, te globalizacija svih područja rada i života uopće, donosi i uvodi u gospodarstvo i poduzeće niz novosti i mijenja iz temelja dosadašnji način poslovanja. Informacija postaje « ; roba» ; koja ima sva obilježja materijalnog proizvoda (prodaje se i kupuje, ima svoju cijenu), ali informacija ima i dodatnu (i to pozitivnu) osobinu, ne troši se uporabom. Globalna umreženost i povezanost svih sa svakim nužno se od globalnog prenosi i na lokalno – u poduzeće. Od svjetskih korporacija do pojedinačnog poduzeća (može se reći) promjene su uvjet uspješnog poslovanja. Stare informacijske strukture logistike sa svim preprekama (geografskim, vremenskim, prostornim i dr.) definitivno se napuštaju, a promjene načina poslovanja su za sve sudionike u gospodarstvu, ukoliko hoće uspješno poslovati, postale neminovne. Evolucija informacijskih struktura i pojava Interneta u poslovanje poduzeća uvodi nove načine djelovanja i komuniciranja s okolinom što rezultira otvaranjem novih obzora u poduzetništvu. Svijet poduzetništva s novim informacijskim sustavom postaje visoko kreativan i dobiva interaktivno društveno okruženje. Poslovne funkcije poduzeća, primjenjujući nove informacijske tehnologije i poslovni pristup Internetu, poticaj su i put novoj, uspješnoj kreativnosti u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija