Pregled bibliografske jedinice broj: 180165
Marketing i tržište meda u Republici Hrvatskoj)
Marketing i tržište meda u Republici Hrvatskoj), 2004., diplomski rad, (Poljoprivredni fakultet), (Osijek)
CROSBI ID: 180165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i tržište meda u Republici Hrvatskoj)
(Marketing and market of honney in Republic of Croatia)
Autori
(Glibušić, Vinka)
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
(Poljoprivredni fakultet)
Mjesto
(Osijek)
Datum
21.05
Godina
2004
Stranica
33
Mentor
(Tolušić, Zdravko)
Neposredni voditelj
(Tolušić, Zdravko)
Ključne riječi
marketing; tržište; ekonomija; ekologija; med
(marketing; economic; market; ecological; honney)
Sažetak
Med kao poljoprivredni proizvod ima svoje mjesto posebnona tržištu u Republici Hrvatskoj iz razloga jer se smatra kao čisti ekološki proizvod iz razloga jer poljoprivredna proizvodnja u Republici Hrvatskoj nije ekološki zagađena. U radu su prikazani parametri proizvodnje, tržišta i potrošnje meda u RH sa osvrtom približavanja RH tržištu EU.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)