Pregled bibliografske jedinice broj: 180149
Marketing i tržište jaja i brojlera u Republici Hrvatskoj
Marketing i tržište jaja i brojlera u Republici Hrvatskoj, 2004., diplomski rad, Poljoprivredni fakultet, Osijek
CROSBI ID: 180149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i tržište jaja i brojlera u Republici
Hrvatskoj
(Marketing and market of eggs and chich in Republic
of Croatia)
Autori
Alpeza, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Poljoprivredni fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
22.03
Godina
2004
Stranica
22
Mentor
Tolušić, Zdravko
Ključne riječi
marketing ; tržište ; ekološka proizvodnja ; ekološki proizvod ; jaja ; brojleri
(marketing ; market ; ecological production ; ecological product ; eggs ; chich)
Sažetak
U zadnje vrijeme puno se govori o ulasku Republike Hrvatske u EU. Peradarska proizvodnja brojlera i jaja je takva proizvodnja koja za kratko vrijeme i uz relativno mala ulaganja može dati puno vidoko vrijednih proizvoda. Meso i jaja peradi su odlične kvalitete jer imaju vidoku biološku vrijednost , lako je probavljivo i ljudski organizam ga odlično iskorištava. Proizvodnja brojlera i jaja u Republici Hrvatskoj se odvija na ekološki način što znaći da se koristi ishrana tovnih pilića sa pripravcima koji nisu zagađeni ekološki što se reflektira i na krajnji proizvod a to je meso od brojlera i jaja od nesilica što je obrađeno i prikazana u diplomskom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Projekti:
0079051
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Profili:
Zdravko Tolušić
(mentor)