Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 179471

Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu


Antulić, Ivana
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 179471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu
(Marketing Mix of Life Insurance and Competition on Croatian Market)

Autori
Antulić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.05

Godina
2003

Stranica
65

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing miks; životno osiguranje; Croatia osiguranje d.d.; Hrvatska
(Marketing Mix; Life Insurance; Croatia osiguranje; Croatia)

Sažetak
Osiguranje života je dugoročno štedno osiguranje, čija osigurana svota se uvijek vraća korisniku, ili ako umre za trajanje osiguranja, njegovim nasljednicima. Svakome treba biti jasno da je budućnost u njegovim rukama, a ne u rukama okruženja ili neke organizirane zajednice. Dodatnu zaradu moguće je ostvariti kupnjom police životnog osiguranja.// Današnji gospodarski, ali i većina drugih segmenata ne mogu se zamisliti bez djelatnosti osiguranja. osiguranje u RH nerazvijeno je u usporedbi s visokorazvijenim tržišnim gospodarstvima pa i nekim tranzicijskim zemljama. Dijelom je to posljedica prijašnjeg ekonomskog i političkog sustava. U posljednjih pedesetak godina osiguranje je bilo isključivo državna djelatnost koju su obavljala osiguravajuća poduzeća. Osamostavljivanjem RH počinje potpuno nova faza razvoja osiguranja. Usvojeni su novi zakoni i prateći propisi koji su pravno uredili područje osiguranja i osoba. Izvršene su krupne promjene i prilagođavanja poslovanju i funkcioniranju osiguranja u visoko razvijenim tržišnim gospodarstvima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antulić, Ivana
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Antulić, I. (2003) 'Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Antuli\'{c}, Ivana}, year = {2003}, pages = {65}, keywords = {marketing miks, \v{z}ivotno osiguranje, Croatia osiguranje d.d., Hrvatska}, title = {Marketing miks \v{z}ivotnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {marketing miks, \v{z}ivotno osiguranje, Croatia osiguranje d.d., Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Antuli\'{c}, Ivana}, year = {2003}, pages = {65}, keywords = {Marketing Mix, Life Insurance, Croatia osiguranje, Croatia}, title = {Marketing Mix of Life Insurance and Competition on Croatian Market}, keyword = {Marketing Mix, Life Insurance, Croatia osiguranje, Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font