Pregled bibliografske jedinice broj: 179471
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 179471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu
(Marketing Mix of Life Insurance and Competition on Croatian Market)
Autori
Antulić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.05
Godina
2003
Stranica
65
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing miks; životno osiguranje; Croatia osiguranje d.d.; Hrvatska
(Marketing Mix; Life Insurance; Croatia osiguranje; Croatia)
Sažetak
Osiguranje života je dugoročno štedno osiguranje, čija osigurana svota se uvijek vraća korisniku, ili ako umre za trajanje osiguranja, njegovim nasljednicima. Svakome treba biti jasno da je budućnost u njegovim rukama, a ne u rukama okruženja ili neke organizirane zajednice. Dodatnu zaradu moguće je ostvariti kupnjom police životnog osiguranja.// Današnji gospodarski, ali i većina drugih segmenata ne mogu se zamisliti bez djelatnosti osiguranja. osiguranje u RH nerazvijeno je u usporedbi s visokorazvijenim tržišnim gospodarstvima pa i nekim tranzicijskim zemljama. Dijelom je to posljedica prijašnjeg ekonomskog i političkog sustava. U posljednjih pedesetak godina osiguranje je bilo isključivo državna djelatnost koju su obavljala osiguravajuća poduzeća. Osamostavljivanjem RH počinje potpuno nova faza razvoja osiguranja. Usvojeni su novi zakoni i prateći propisi koji su pravno uredili područje osiguranja i osoba. Izvršene su krupne promjene i prilagođavanja poslovanju i funkcioniranju osiguranja u visoko razvijenim tržišnim gospodarstvima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA