Pregled bibliografske jedinice broj: 179198
Kvantitativna i kvalitativna obilježja nautičkog turizma u strategiji razvitka hrvatskog turizma
Kvantitativna i kvalitativna obilježja nautičkog turizma u strategiji razvitka hrvatskog turizma // Pomorski zbornik, 41 (2003), 1; 309-318 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 179198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvantitativna i kvalitativna obilježja nautičkog turizma u strategiji razvitka hrvatskog turizma
(Quantitative and Qualitative features of nautical tourism within the travel and tourism strategy development in croatia)
Autori
Gračan, Daniela ; Alkier Radnić, Romina
Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 41
(2003), 1;
309-318
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nautičko-turistička ponuda ; strateški razvoj ; perspektiva razvoja ; konkurentnost ; načela strategijskog marketinga
(nautical tourism offer ; strategic development ; development perspective ; competitive ability ; principles of strategic marketing)
Sažetak
Nautički turizam predstavlja izuzetno pogodan sadržaj za obogaćivanje turističke ponude Hrvatske. Iako je još uvijek njegov udio u ukupnom turizmu Hrvatske bezrazložno nizak u odnosu na postojeće mogućnosti, njegovim bi se razvojem automatski u svijesti potencijalnih turista napustio model jeftine zemlje masovnog turizma te bi Hrvatska predstavljala turističku zemlju primjerenu potrebama suvremenih turista. Analizom postojeće nautičko-turističke ponude, temeljene na aktualnim podacima, kao i konstantnim pozitivnim trendom kretanja broja vezova u moru i na kopnu, u radu se nastoji ukazati na nužnost kvalitativnog i kvantitativnog unapređenje nautičko-turističkog proizvoda sa ciljem kreiranja prepoznatljivog image a cjelokupnog hrvatskog turizma, što neće biti moguće bez sustavne primjene načela strategijskog marketinga, a u cilju postizanja što većeg stupnja podudaranja sa zahtjevima i željama turističke potražnje. Temeljna svrha ovog rada je utvrđivanje signifikantnosti veze između nautičkog turizma i njegovog utjecaja na strategiju ukupnog hrvatskog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija