Pregled bibliografske jedinice broj: 178823
Povezivanje animacije i naprava za ostvarivanje prividne stvarnosti
Povezivanje animacije i naprava za ostvarivanje prividne stvarnosti, 2004., diplomski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 178823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezivanje animacije i naprava za ostvarivanje prividne stvarnosti
(Connecting computer animation with VR devices)
Autori
Meliš, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2004
Stranica
55
Mentor
Mihajlović, Željka
Neposredni voditelj
Mihajlović, Željka
Ključne riječi
računalna animacija; prividna stvarnost
(computer animation; virtual reality; DANCE)
Sažetak
U ovom radu je prikazan jedan od načina povezivanja računalne animacije i naprava za ostvarivanje prividne stvarnosti. Kao podloga animaciji korištena je razvojna okolina DANCE. Objekt animacije je model ljudskog kostura. Model se sastoji od članaka povezanih zglobovima te je prirodno za animaciju koristiti neki od algoritama inverzne kinematike. Izabran je modificirani algoritam optimalnog kuta. U aplikaciji se može odrediti kojim zglobovima ili grupama zglobova se želi upravljati. Takve grupe zglobova se nazivaju lancima zglobova. Animacijom se upravlja pomoću Nintendo PowerGlove kibernetičke rukavice. Rukavica je originalno napravljena za NES igraću konzolu, ali se pomoću međusklopa razvijenog na FER-u može spojiti na serijski ulaz računala. DANCE se pokazao kao solidna podloga za ovakvu vrstu zadatka, iako ima neke pogreške koje bi trebalo otkloniti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo