Pregled bibliografske jedinice broj: 178781
Prometno tržište i njegova struktura
Prometno tržište i njegova struktura // Promet-Traffic-Traffico, 14 (2002), 3; 125-130 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 178781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prometno tržište i njegova struktura
(Transport Market and its Structure)
Autori
Perić, Teodor ; Lorković, Andreja ; Vučić, Dalibor
Izvornik
Promet-Traffic-Traffico (0353-5320) 14
(2002), 3;
125-130
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
promet; tržište; struktura
(traffic; market; structure)
Sažetak
Managementsko planiranje u prometnoj i drugoj djelatnosti, uključuje izbor misija i ciljeva, te akcija za njihovo ostvarenje. Ono zahtijeva odlučivanje, tj. izbor između alternativnih pravaca budućih akcija. Stoga su planiranje i kontroliranje usko povezani. Postoji više vrsta planova: svrhe ili misije, ciljevi strategije, politike, procedure, pravila, programi i proračuni. Jednom kada postane svjestan prilika, manager racionalno planira postavljanje ciljeva i pretpostavki o sadašnjoj i budućoj okolini, pronalazeći i ocjenjujući alternativne pravce, te izabirući onaj pravac koga treba slijediti. S obzirom na to, planiranje je gledanje unaprijed, a kontrola unatrag. Koncepcija ukupnog planiranja, pa prema tome i planiranja u prometu, ilustrira pristup upravljanju koji se temelji na ostvarenim ciljevima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus