Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 178639

Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu


Alkier Radnić, Romina; Gračan, Daniela
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 153-165 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 178639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu
(The role of strategic marketing planning in repositioning the Opatija riviera on the tourist market)

Autori
Alkier Radnić, Romina ; Gračan, Daniela

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 9 (2003), 1; 153-165

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
destinacijsko promišljanje turizma ; kvalitetan turistički proizvod ; repozicioniranje Opatijske rivijere ; strategijsko marketinško planiranje
(destination tourism deliberation ; quality tourist product ; Opatija Riviera repositioning ; strategic marketing planning)

Sažetak
Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste. Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116003

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Daniela Gračan (autor)

Avatar Url Romina Alkier (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Alkier Radnić, Romina; Gračan, Daniela
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 153-165 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Alkier Radnić, R. & Gračan, D. (2003) Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu. Tourism and hospitality management, 9 (1), 153-165.
@article{article, author = {Alkier Radni\'{c}, Romina and Gra\v{c}an, Daniela}, year = {2003}, pages = {153-165}, keywords = {destinacijsko promi\v{s}ljanje turizma, kvalitetan turisti\v{c}ki proizvod, repozicioniranje Opatijske rivijere, strategijsko marketin\v{s}ko planiranje}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Uloga strategijskog marketin\v{s}kog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turisti\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {destinacijsko promi\v{s}ljanje turizma, kvalitetan turisti\v{c}ki proizvod, repozicioniranje Opatijske rivijere, strategijsko marketin\v{s}ko planiranje} }
@article{article, author = {Alkier Radni\'{c}, Romina and Gra\v{c}an, Daniela}, year = {2003}, pages = {153-165}, keywords = {destination tourism deliberation, quality tourist product, Opatija Riviera repositioning, strategic marketing planning}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {The role of strategic marketing planning in repositioning the Opatija riviera on the tourist market}, keyword = {destination tourism deliberation, quality tourist product, Opatija Riviera repositioning, strategic marketing planning} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature
  • Sociological Abstracts
  • CAB Internatiobal





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font