Pregled bibliografske jedinice broj: 178639
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 153-165 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 178639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga strategijskog marketinškog planiranja u repozicioniranju Opatijske rivijere na turističkom tržištu
(The role of strategic marketing planning in repositioning the Opatija riviera on the tourist market)
Autori
Alkier Radnić, Romina ; Gračan, Daniela
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 9
(2003), 1;
153-165
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
destinacijsko promišljanje turizma ; kvalitetan turistički proizvod ; repozicioniranje Opatijske rivijere ; strategijsko marketinško planiranje
(destination tourism deliberation ; quality tourist product ; Opatija Riviera repositioning ; strategic marketing planning)
Sažetak
Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste. Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature
- Sociological Abstracts
- CAB Internatiobal