Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 178585

Benchmarking i kvaliteta u turizmu


Cetinski Vinka; Juričić Branko
Benchmarking i kvaliteta u turizmu // Tourism&Hospitality Industry 2004 / Zoran Ivanović (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 107-121 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 178585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Benchmarking i kvaliteta u turizmu
(Benchmarking and quality in tourism)

Autori
Cetinski Vinka ; Juričić Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tourism&Hospitality Industry 2004 / Zoran Ivanović - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004, 107-121

Skup
New Trends in Tourism and Hospitality Management

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 04.2004

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
benchmarking; kvaliteta; poslovni model destinacije; USALI
(benchmarking; quality; destination business model; USALI)

Sažetak
U današnje vrijeme pojam kvalitete općenito se postavlja kao temeljna odrednica uspješnosti poslovanja i razvoja. Kad je pak riječ o turizmu, može se ustvrditi da je kvaliteta ključni uvjet opstanka na konkurentskom tržištu. Turistička destinacija postaje sve važniji čimbenik turističkog doživljaja pa stavovi gostiju o elementima ponude destinacije upućuju na prednosti i slabosti turitičke ponude. Definiranje kvalitete u turizmu podrazumjeva kontinuirano praćenje tržišnih trendova. S toga se javlja potreba za stalno uspoređivanje s najboljim konkurentima na turističkom tržištu (benchmarking). U radu se navode primjeri standarda u različitim turističkim destinacijama, primjeri benchmarkinga kvalitete hotelskih usluga, benchmarkinga poslovnih performansi u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116005

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Vinka Cetinski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Cetinski Vinka; Juričić Branko
Benchmarking i kvaliteta u turizmu // Tourism&Hospitality Industry 2004 / Zoran Ivanović (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 107-121 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cetinski Vinka & Juričić Branko (2004) Benchmarking i kvaliteta u turizmu. U: Zoran Ivanović (ur.)Tourism&Hospitality Industry 2004.
@article{article, year = {2004}, pages = {107-121}, keywords = {benchmarking, kvaliteta, poslovni model destinacije, USALI}, title = {Benchmarking i kvaliteta u turizmu}, keyword = {benchmarking, kvaliteta, poslovni model destinacije, USALI}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, year = {2004}, pages = {107-121}, keywords = {benchmarking, quality, destination business model, USALI}, title = {benchmarking and quality in tourism}, keyword = {benchmarking, quality, destination business model, USALI}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font