Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 178583

Strategije učenja u relaciji sa samoefikasnosšću i sramežljivošću


Mikulandra, Ivana
Strategije učenja u relaciji sa samoefikasnosšću i sramežljivošću, 2004., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar


CROSBI ID: 178583 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja u relaciji sa samoefikasnosšću i sramežljivošću
(Strategies of learning in relation to self-efficacy and shyness)

Autori
Mikulandra, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Sveučilište u Zadru

Mjesto
Zadar

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2004

Stranica
70

Mentor
Sorić, Izabela

Ključne riječi
Strategije učenja; samoefikasnost; sramežljivost
(Strategies of learning; self-efficacy; shyness)

Sažetak
Ciljevi ovog istraživanja bili su vezani uz adaptaciju upitnika "Motivated Strategies for Learning Questionnaire" te provjeru njegovih mjernih karakteristika na hrvatskom uzorku. Drugi cilje je bio provjeriti u kojoj mjeri percepcija akademske samoefikasnosti i sramežljivot, kao osobina ličnosti koja je itekako relevantna u školskom okruženju, objašnjavaju proces samoreguliranog učenja, odnosno strategije koje učenici koriste pri učenju i rješavanju školskih zadataka. Treći cilje je bio utvrditi koje os ispitivanih varijabli najviše pridonose prediksciji školskog postignuća. U ispitivanju je sudjelovalo 155 učenika prvih razreda srednje škole. Pokazalo se da 11 od 15 subskala ima jednofaktorsku strukturu, dok preostale 4 skale nisu pokazale stabilnu faktorsku strukturu. Dest subskala je pokazalo zadovoljavajuću pouzdanost ( u rasponu od 0.59 do 0.88) dok jedna subskala nije pokazala zadovoljavajuću pouzdanost. Samoefikasnost se pokazala pozitivno povezana s gotovo svim aspektima samoreguliranog učenja. S varijablom ispitna anksioznost samoefikasnost nije ostvarila značajnu povezanost. Sramežljivost je bila pozitivno povezana samo s varijablom ispitne anksioznosti. S ostalim varijablama samoreguliranog učenja nije se pokazala značajna povezanost. Najznačajniji prediktor uspjeha u biologiji bila je samoefikasnost. Kao ostali značajni prediktori s nešto manjim udjelom u objašnjenju varijance kriterija javljaju se spol učenika, sramežljivost i strategija traženja pomoći.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070015

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikulandra, Ivana
Strategije učenja u relaciji sa samoefikasnosšću i sramežljivošću, 2004., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
Mikulandra, I. (2004) 'Strategije učenja u relaciji sa samoefikasnosšću i sramežljivošću', diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikulandra, Ivana}, year = {2004}, pages = {70}, keywords = {Strategije u\v{c}enja, samoefikasnost, srame\v{z}ljivost}, title = {Strategije u\v{c}enja u relaciji sa samoefikasnos\v{s}\'{c}u i srame\v{z}ljivo\v{s}\'{c}u}, keyword = {Strategije u\v{c}enja, samoefikasnost, srame\v{z}ljivost}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikulandra, Ivana}, year = {2004}, pages = {70}, keywords = {Strategies of learning, self-efficacy, shyness}, title = {Strategies of learning in relation to self-efficacy and shyness}, keyword = {Strategies of learning, self-efficacy, shyness}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font