Pregled bibliografske jedinice broj: 178077
Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu
Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 2; 153-162 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 178077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna uvjetovanost menadžmenta okoliša u turizmu
(Market conditionality for environmental management in tourism)
Autori
Smolčić Jurdana, Dora
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 9
(2003), 2;
153-162
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
menadžment okoliša; turističko tržište; eko-marke; turistička potražnja
(environmental management; tourist market; eco-labels; tourism demand)
Sažetak
U radu se u kontekstu uvjeta na globalnom svjetskom tržištu obrađuje i definira značaj i uloga menadžmenta okoliša u turizmu. Upravo u turizmu menadžment okoliša ima najistaknutiju ulogu u odnosu na ostale gospodarske djelatnosti, te upravo je u turizmu najizraženija međusobna uvjetovanost između dobrog menadžementa okoliša i uspjeha na tržištu. U radu se obrazlaže i problematika eko-marki, njihov značaj, ali i problemi utvrđivanja njihove pouzdanosti i vjerodostojnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Dora Smolčić Jurdana
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- CAB International
- Journal of Economic Literature