Pregled bibliografske jedinice broj: 177645
Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o.
Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o., 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 177645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o.
(Direct Sales and Network Marketing: Royal Sales International)
Autori
Gvozden, Ilija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
24.05
Godina
2004
Stranica
75
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
direktna prodaja; mrežni marketing; marketinške strategije; Royal Sales International
(Direct Sales; Network Marketing; Marketing Strategy; Royal Sales International)
Sažetak
Direktna prodaja, kao izravan pristup prema kupcu u prodaji proizvoda i usluga putem suradnika (managera) koji se najčešće javlja u kombinaciji s mrežnim marketingom, kao sustavom nagrađivanja za ostvarene rezultate suradnika (managera) čini suvremeni oblik marketinga kojeg nerijetko zovu marketing sustavom 21. stoljeća. Direktna prodaja i mrežni marketing imaju svoju pedeset-godišnju povijest u kojoj su prošli burna razdoblja. Pružili su i pružaju jako velikom broju ljudi mogućnost ostvarivanja dodatnih i osnovnih zarada za suradnike pojedinih firmi, jeftinije proizvode i usluge za kupce, te također korist za državz u obliku plaćanja poreza i zapošljavanja određenog broja nezaposlenih.// Direktna prodaja i mrežni marketing danas je jedna od najbolje rastućih industrija u SAD-u i sve većim potencijalom u Europi i svijetu. Direktna prodaja i mrežni marketing trebali bi dobivati više pažnje zbog svojih prednosti koje ne tako male za društvo, državu i za pojedinca kao cjeline. Pojavom Interneta ova djelatnost dobila je dodatnu mogućnost lakšeg poslovanja te informiranosti suradnika a i kupaca. U tranzicijskim zemljama zbog malog broja kućanstava koja imaju računala i pristup Internetu proces poslovanja preko Interneta ima Usporenu primjenu. Tvrtke u direktnoj prodaji i mrežnom marketingu moraju jako puno vremena i financijskih sredstava trošiti na suradnike (nagrađivanje, edukacija, distribucija...) te kupce (kvalitetni proizvodi s što nižom cijenom).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA