Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177645

Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o.


Gvozden, Ilija
Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o., 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 177645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o.
(Direct Sales and Network Marketing: Royal Sales International)

Autori
Gvozden, Ilija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
24.05

Godina
2004

Stranica
75

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
direktna prodaja; mrežni marketing; marketinške strategije; Royal Sales International
(Direct Sales; Network Marketing; Marketing Strategy; Royal Sales International)

Sažetak
Direktna prodaja, kao izravan pristup prema kupcu u prodaji proizvoda i usluga putem suradnika (managera) koji se najčešće javlja u kombinaciji s mrežnim marketingom, kao sustavom nagrađivanja za ostvarene rezultate suradnika (managera) čini suvremeni oblik marketinga kojeg nerijetko zovu marketing sustavom 21. stoljeća. Direktna prodaja i mrežni marketing imaju svoju pedeset-godišnju povijest u kojoj su prošli burna razdoblja. Pružili su i pružaju jako velikom broju ljudi mogućnost ostvarivanja dodatnih i osnovnih zarada za suradnike pojedinih firmi, jeftinije proizvode i usluge za kupce, te također korist za državz u obliku plaćanja poreza i zapošljavanja određenog broja nezaposlenih.// Direktna prodaja i mrežni marketing danas je jedna od najbolje rastućih industrija u SAD-u i sve većim potencijalom u Europi i svijetu. Direktna prodaja i mrežni marketing trebali bi dobivati više pažnje zbog svojih prednosti koje ne tako male za društvo, državu i za pojedinca kao cjeline. Pojavom Interneta ova djelatnost dobila je dodatnu mogućnost lakšeg poslovanja te informiranosti suradnika a i kupaca. U tranzicijskim zemljama zbog malog broja kućanstava koja imaju računala i pristup Internetu proces poslovanja preko Interneta ima Usporenu primjenu. Tvrtke u direktnoj prodaji i mrežnom marketingu moraju jako puno vremena i financijskih sredstava trošiti na suradnike (nagrađivanje, edukacija, distribucija...) te kupce (kvalitetni proizvodi s što nižom cijenom).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gvozden, Ilija
Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o., 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Gvozden, I. (2004) 'Direktna prodaja i mrežni marketing: Royal Sales International d.o.o.', diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gvozden, Ilija}, year = {2004}, pages = {75}, keywords = {direktna prodaja, mre\v{z}ni marketing, marketin\v{s}ke strategije, Royal Sales International}, title = {Direktna prodaja i mre\v{z}ni marketing: Royal Sales International d.o.o.}, keyword = {direktna prodaja, mre\v{z}ni marketing, marketin\v{s}ke strategije, Royal Sales International}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gvozden, Ilija}, year = {2004}, pages = {75}, keywords = {Direct Sales, Network Marketing, Marketing Strategy, Royal Sales International}, title = {Direct Sales and Network Marketing: Royal Sales International}, keyword = {Direct Sales, Network Marketing, Marketing Strategy, Royal Sales International}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font