Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177633

Marketing miks hrvatskog turizma


Barak, Tamara
Marketing miks hrvatskog turizma, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 177633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing miks hrvatskog turizma
(Marketing Mix of Croatian Tourism)

Autori
Barak, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
02.12

Godina
2003

Stranica
90

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing; marketing miks; turizam
(Marketing; Marketing Mix; Tourism)

Sažetak
Turizam je jedna od najdinamičnijih pojava s velikom važnošću za razvitak kako hrvatskog tako i svjetskog gospodarstva. Rast turističkog prometa pokazuje da turizam postaje strateška gospodarska grana u zemlji te nameće potrebu brzih i temeljitih kvalitativnih promjena u turističkom razvoju kako bi se držao korak s svijetskim trendovima. Pravilnim odabirom akcija i prvotnim istraživanjem tržišta dolazi se do spoznaje o karakteristikama turističke potražnje te se na temelju toga toga oblikuje turistička ponuda koja će zadovoljiti ciljano tržište. Stoga, da bi se hrvatski turizam tržišno bolje pozicionirao, produžila sezona i poticala nova zapošljavanja treba razviti selektivne oblike turizma koji će se temeljiti na prirodnim, povijesnim, kulturnim i drugim potencijalima. Razvoj kulturnog, ekološkog i nautičkog turizma utjecati će na stvaranje pozitivne slike o Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barak, Tamara
Marketing miks hrvatskog turizma, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Barak, T. (2003) 'Marketing miks hrvatskog turizma', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Barak, Tamara}, year = {2003}, pages = {90}, keywords = {marketing, marketing miks, turizam}, title = {Marketing miks hrvatskog turizma}, keyword = {marketing, marketing miks, turizam}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Barak, Tamara}, year = {2003}, pages = {90}, keywords = {Marketing, Marketing Mix, Tourism}, title = {Marketing Mix of Croatian Tourism}, keyword = {Marketing, Marketing Mix, Tourism}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font