Pregled bibliografske jedinice broj: 177633
Marketing miks hrvatskog turizma
Marketing miks hrvatskog turizma, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 177633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing miks hrvatskog turizma
(Marketing Mix of Croatian Tourism)
Autori
Barak, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.12
Godina
2003
Stranica
90
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; marketing miks; turizam
(Marketing; Marketing Mix; Tourism)
Sažetak
Turizam je jedna od najdinamičnijih pojava s velikom važnošću za razvitak kako hrvatskog tako i svjetskog gospodarstva. Rast turističkog prometa pokazuje da turizam postaje strateška gospodarska grana u zemlji te nameće potrebu brzih i temeljitih kvalitativnih promjena u turističkom razvoju kako bi se držao korak s svijetskim trendovima. Pravilnim odabirom akcija i prvotnim istraživanjem tržišta dolazi se do spoznaje o karakteristikama turističke potražnje te se na temelju toga toga oblikuje turistička ponuda koja će zadovoljiti ciljano tržište. Stoga, da bi se hrvatski turizam tržišno bolje pozicionirao, produžila sezona i poticala nova zapošljavanja treba razviti selektivne oblike turizma koji će se temeljiti na prirodnim, povijesnim, kulturnim i drugim potencijalima. Razvoj kulturnog, ekološkog i nautičkog turizma utjecati će na stvaranje pozitivne slike o Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA