Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177606

Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki


Licul Martinčić, Manuela
Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 177606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki
(Internet Marketing as a Factor of Market Success of Croatian Companies)

Autori
Licul Martinčić, Manuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
09.10

Godina
2002

Stranica
165

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Internet; marketing; virtualno tržište
(Internet; Marketing; Virtual Market)

Sažetak
Interpretiranjem funkcioniranja tvrtki u globalnom gospodarstvu s jedne strane, te pojavljivanjem digitalizacije i informacijske tehnologije, s istovremenom potrebom za komunikacijom i protokolom informacija na globalnoj razini, uočavaju se stanovite promjene koje potpuno mijenjaju dosadašnji način poslovanja tvrtke, a ujedno predstavljaju temelj zasad nedovoljno definirane nove ekonomije. Nova vremena traže nove načine prilagođavanja marketinga u poslovanju tvrtki. Snažan razvoj tehnoloških, informacijskih i komunikacijskih mogućnosti, postavlja nove zahtjeve naspram tvrtki. No, potrebno je također shvatiti da je upravo to omogućilo otvaranje brojnih mogućnosti iskorištenja novonastalih okolnosti. Potrošač je na virtualnom tržištu obasipan informacijama i novim proizvodima sa svih strana. Stoga, marketeri moraju osigurati da će potrošač odabrati upravo njihovu ponudu. Kako bi se razlikovali i bili napredniji od konkurencije, marketeri moraju razviti i osigurati kompletnu i kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga koju će nastojati plasirati putem mreže, koristeći se i Internetom. Korištenjem Interneta u poslovanju, partnerima je omogućeno da korištenjem svojih temeljnih djelatnosti (ključnih kompetencija) formiraju virtualni globalni ekonomski sustav. Na taj način, za svakoga kupca formira se jedinstvena kombinacija tvrtki okupljenih u virtualnom odnosu. Time se naglašava bitan marketinški princip, a to je orijentiranost kupca, a za kupca to znači da ima pristup vrijednosti koja se kreira po njegovim vlastitim mjerilima, a za tvrtke to znači dostizanje viših stupnjeva uspješnosti. Prihvaćenost korištenja Internet marketinga testirala se na poslovanju tvrtki u hrvatskom gospodarstvu, a ujedno se nastojala pronaći veza njegova korištenja s postizanjem tržišne uspješnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Licul Martinčić, Manuela
Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Licul Martinčić, M. (2002) 'Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Licul Martin\v{c}i\'{c}, Manuela}, year = {2002}, pages = {165}, keywords = {Internet, marketing, virtualno tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Internet marketing kao \v{c}imbenik tr\v{z}i\v{s}ne uspje\v{s}nosti hrvatskih tvrtki}, keyword = {Internet, marketing, virtualno tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Licul Martin\v{c}i\'{c}, Manuela}, year = {2002}, pages = {165}, keywords = {Internet, Marketing, Virtual Market}, title = {Internet Marketing as a Factor of Market Success of Croatian Companies}, keyword = {Internet, Marketing, Virtual Market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font