Pregled bibliografske jedinice broj: 177606
Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki
Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 177606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki
(Internet Marketing as a Factor of Market Success of Croatian Companies)
Autori
Licul Martinčić, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
09.10
Godina
2002
Stranica
165
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Internet; marketing; virtualno tržište
(Internet; Marketing; Virtual Market)
Sažetak
Interpretiranjem funkcioniranja tvrtki u globalnom gospodarstvu s jedne strane, te pojavljivanjem digitalizacije i informacijske tehnologije, s istovremenom potrebom za komunikacijom i protokolom informacija na globalnoj razini, uočavaju se stanovite promjene koje potpuno mijenjaju dosadašnji način poslovanja tvrtke, a ujedno predstavljaju temelj zasad nedovoljno definirane nove ekonomije. Nova vremena traže nove načine prilagođavanja marketinga u poslovanju tvrtki. Snažan razvoj tehnoloških, informacijskih i komunikacijskih mogućnosti, postavlja nove zahtjeve naspram tvrtki. No, potrebno je također shvatiti da je upravo to omogućilo otvaranje brojnih mogućnosti iskorištenja novonastalih okolnosti. Potrošač je na virtualnom tržištu obasipan informacijama i novim proizvodima sa svih strana. Stoga, marketeri moraju osigurati da će potrošač odabrati upravo njihovu ponudu. Kako bi se razlikovali i bili napredniji od konkurencije, marketeri moraju razviti i osigurati kompletnu i kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga koju će nastojati plasirati putem mreže, koristeći se i Internetom. Korištenjem Interneta u poslovanju, partnerima je omogućeno da korištenjem svojih temeljnih djelatnosti (ključnih kompetencija) formiraju virtualni globalni ekonomski sustav. Na taj način, za svakoga kupca formira se jedinstvena kombinacija tvrtki okupljenih u virtualnom odnosu. Time se naglašava bitan marketinški princip, a to je orijentiranost kupca, a za kupca to znači da ima pristup vrijednosti koja se kreira po njegovim vlastitim mjerilima, a za tvrtke to znači dostizanje viših stupnjeva uspješnosti. Prihvaćenost korištenja Internet marketinga testirala se na poslovanju tvrtki u hrvatskom gospodarstvu, a ujedno se nastojala pronaći veza njegova korištenja s postizanjem tržišne uspješnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA