Pregled bibliografske jedinice broj: 177468
Marketinški mix osiguravajućeg društva na primjeru društva Euroherc
Marketinški mix osiguravajućeg društva na primjeru društva Euroherc, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 177468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški mix osiguravajućeg društva na primjeru društva Euroherc
(Marketing mix of the insurance company on the case of Euroherc osiguranje)
Autori
Majić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.12
Godina
2002
Stranica
43
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Ključne riječi
marketing; marketinški miks; osiguranje
(marketing; marketing mix; insurance)
Sažetak
Rad obrađuje područje primjene marketinga u osiguranju s posebnim osvrtom na marketinški mix izabranog osiguravajućeg društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija