Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177432

Upravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju


Ruža, Darko
Upravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 177432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju
(Customer satisfaction management in credit card business)

Autori
Ruža, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
01.03

Godina
2004

Stranica
103

Mentor
Vranešević, Tihomir

Ključne riječi
zadovoljstvo kupaca; kreditne kartice; Hrvatska
(customer satistaction; credit card; Croatia)

Sažetak
Rad obrađuje jedno od ključnih područja marketinga - zadovoljstvo kupaca u području kartičnog poslovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030


Citiraj ovu publikaciju:

Ruža, Darko
Upravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Ruža, D. (2004) 'Upravljanje zadovoljstvom klijenata u kartičnom poslovanju', magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ru\v{z}a, Darko}, year = {2004}, pages = {103}, keywords = {zadovoljstvo kupaca, kreditne kartice, Hrvatska}, title = {Upravljanje zadovoljstvom klijenata u karti\v{c}nom poslovanju}, keyword = {zadovoljstvo kupaca, kreditne kartice, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ru\v{z}a, Darko}, year = {2004}, pages = {103}, keywords = {customer satistaction, credit card, Croatia}, title = {Customer satisfaction management in credit card business}, keyword = {customer satistaction, credit card, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font