Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177206

Communication strategies in function of tourism industry development


Bunja, Đani
Communication strategies in function of tourism industry development // Media and Communication Theory
Dubrovnik, Hrvatska, 2004. str. - (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 177206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Communication strategies in function of tourism industry development

Autori
Bunja, Đani

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Media and Communication Theory

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 24.08.2004. - 30.08.2004

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
communication ; strategy ; tourism industry ; management

Sažetak
This paper describes the communication strategy in function of Croatian tourism development and a new model of strategic communication.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070030

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Đani Bunja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bunja, Đani
Communication strategies in function of tourism industry development // Media and Communication Theory
Dubrovnik, Hrvatska, 2004. str. - (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Bunja, Đ. (2004) Communication strategies in function of tourism industry development. U: Media and Communication Theory.
@article{article, author = {Bunja, \DJani}, year = {2004}, pages = {---}, keywords = {communication, strategy, tourism industry, management}, title = {Communication strategies in function of tourism industry development}, keyword = {communication, strategy, tourism industry, management}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bunja, \DJani}, year = {2004}, pages = {---}, keywords = {communication, strategy, tourism industry, management}, title = {Communication strategies in function of tourism industry development}, keyword = {communication, strategy, tourism industry, management}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font