Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 176929

Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi


Simeon, Marija
Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi, 2004., diplomski rad, Edukacijsko- rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 176929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi
(The collaboration between teacher and special teacher in regular elementary school)

Autori
Simeon, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko- rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2004

Stranica
77

Mentor
Stančić, Zrinjka

Ključne riječi
model suradnje; učitelj; edukacijsko-rehabilitacijski stručnjak; odgojno-obrazovno uključivanje; učenik s posebnim potrebama
(model of cooperation; teacher; teacher assistant (special teacher); educational integration; student with special needs)

Sažetak
Suvremena škola za uspješno ostvarivanje svojih ciljeva te bolje poznavanje svojih učenika, njihovih sposobnosti, interesa, potreba trebala bi osigurati kvalitetnu suradnju učitelja/nastavnika i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka te pri tome pružiti odgovarajuću pomoć učeniku. Edukacijski rehabilitator je stručnjak koji je najbolje upoznat s razvojnim osobitostima učenika s posebnim potrebama i prikladnim pedagoškim i rehabilitacijskim postupcima koje je potrebno provoditi u školskom radu u odnosu na te osobitosti. Kao neposredni izvoditelj nastavnog procesa učitelj/nastavnik je izuzetno važna osoba u uspješnom odgojno-obrazovnom uključivanju učenika s posebnim potrebama. Ovim radom prikazan je model rada suradnje volontera i učitelja redovnog razreda u koji je integriran učenik s posebnim obrazovnim potrebama. Ovim radom prikazan je model rada suradnje volontera i učitelja redovnog razreda u koji je integriran učenik s posebnim obrazovnim potrebama. Evaluacija programa rada pokazala je da ovakav oblik rada pridonosi uspješnijoj edukaciji učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013007


Citiraj ovu publikaciju:

Simeon, Marija
Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi, 2004., diplomski rad, Edukacijsko- rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Simeon, M. (2004) 'Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi', diplomski rad, Edukacijsko- rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Simeon, Marija}, year = {2004}, pages = {77}, keywords = {model suradnje, u\v{c}itelj, edukacijsko-rehabilitacijski stru\v{c}njak, odgojno-obrazovno uklju\v{c}ivanje, u\v{c}enik s posebnim potrebama}, title = {Suradnja u\v{c}itelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stru\v{c}njaka u redovnoj osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {model suradnje, u\v{c}itelj, edukacijsko-rehabilitacijski stru\v{c}njak, odgojno-obrazovno uklju\v{c}ivanje, u\v{c}enik s posebnim potrebama}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Simeon, Marija}, year = {2004}, pages = {77}, keywords = {model of cooperation, teacher, teacher assistant (special teacher), educational integration, student with special needs}, title = {The collaboration between teacher and special teacher in regular elementary school}, keyword = {model of cooperation, teacher, teacher assistant (special teacher), educational integration, student with special needs}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font