Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 176890

Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja


Prišćan, Sonja
Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja, 2002., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 176890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja
(Adaptive Teaching Based on Knowledge Space Theory)

Autori
Prišćan, Sonja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
02.12

Godina
2002

Stranica
125

Mentor
Mornar, Vedran

Ključne riječi
Udaljeno učenje; adaptive learning; prostor znanja
(Distance learning; adaptive learning; knowledge space)

Sažetak
Udaljeno učenje putem Interneta danas više nije novost ni u svijetu, niti u Hrvatskoj. Postojeći obrazovni programi su interaktivni, multimedijalni, omogućuju samoučenje, samotestiranje i interakciju s mentorom. Međutim, vrlo je malo sustava koji se prilagođuju studentu prateći njegov napredak i njegove odgovore na pitanja. Takvo prilagođavanje studentu naziva se adaptivno testiranje i adaptivno podučavanje. U ovom radu dan je pregled postojećih slobodno dostupnih i komercijalnih alata za učenje i testiranje koji se prilagođuju polazniku po njegovom znanju i obrazovnim ciljevima. Svi su ti alati zasnovani na web tehnologiji, te ih njihove adaptivnosti možemo nazvati i adaptivnom hipermedijom. Različiti alati koriste različite metode za adaptivnost. Rješenje, koje je opisano u ovom radu, koristi se za svoju adaptivnost, primjenom teorije prostora znanja koja je također opisana u radu. Jezgru sustava čini baza podataka koji sadrži strukturirani model mogućih stanja znanja u određenom području. Ispitanici preko hipertekstualnog sučelja komuniciraju sa sustavom u cilju procjenjivanja svojih predznanja za daljnju organizaciju svojeg obrazovanja. Sustav im na kraju predlaže redoslijed tečajeva koje trebaju pohađati, te im ispiše one cjeline gradiva (čestice znanja) na koje trebaju posebno obratiti pažnju, jer nisu znali odgovore na pitanja vezane uz te cjeline. Sustav je razvijan i testiran na konkretnom prostoru znanja kojeg pokrivaju tečajevi za obrazovanje korisnika CARNeta i SRCA.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0036041

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vedran Mornar (mentor)

Avatar Url Sonja Prišćan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prišćan, Sonja
Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja, 2002., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Prišćan, S. (2002) 'Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja', magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pri\v{s}\'{c}an, Sonja}, year = {2002}, pages = {125}, keywords = {Udaljeno u\v{c}enje, adaptive learning, prostor znanja}, title = {Adaptivno podu\v{c}avanje zasnovano na teoriji prostora znanja}, keyword = {Udaljeno u\v{c}enje, adaptive learning, prostor znanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pri\v{s}\'{c}an, Sonja}, year = {2002}, pages = {125}, keywords = {Distance learning, adaptive learning, knowledge space}, title = {Adaptive Teaching Based on Knowledge Space Theory}, keyword = {Distance learning, adaptive learning, knowledge space}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font